Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Det blåser så mye at hele huset rister her nå, og naboen har ikke tatt ned trampolinen.. Livredd for at en skal blåse rett i huset vårt, eller i verste fall skade noen.. Har jo hørt om så mange sånne ulykker! kan jeg si ifra, eller er det rett og slett ikke min sak?
Gjest Miley Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Står den støtt eller vingler den? Hvis den står i ro ville jeg ikke sagt noe, men hvis den begynner å danse bortetter plenen så ville jeg nok tatt en telefon.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Kanskje naboen av en eller annen grunn ikke får gjort det selv (er syk, alene, bortreist etc.). Tilby naboen din hjelp, så skal du se det går fint.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Kjempefint forslag fra siste gjest=) Vi har heldigvis demontert trampolinen. Har hørt om trampoliner som har knust glass, takstein og biler, så jeg hadde vært rimelig nervøs hadde den stått oppe nå. Vi har dessverre aldri ankret den fast, men tror nok vi gjør det til våren når vi setter den opp igjen.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 En trampoline kan gjøre stor skade på både mennesker og materielle ting i kraftig vind, så jeg ville gått og sagt ifra, og eventuelt tilby meg å hjelpe dersom det trengs. For barna som eier denne trampolinen vil det også være best om trampolinen pakkes bort. Ellers har de nok ikke lenger noen trampoline imorgen. Det blåste graftig her hos oss en natt for et par uker siden, og dagen etter lå hele gatens trampoliner spredt rundt omkring, helt breket og bøyde. Var mange triste barn den dagen ja,,,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå