Gå til innhold

Bukplastikk

Fremhevede innlegg

Gjest Jeg_lurer
Skrevet

Det finnes utallige plastikk-kirurger og mange sykehus som utfører denne type operasjon. Etter å ha lest her og på andre nettsider viser det seg at mange av kirurgene ikke har det beste renomméet og har resultat som ikke blir så pene.

Du som allerede har utført en slik operasjon:

hvem gjorde det og er du fornøyd?

Det er jo umulig å velge seg en kirurg når man ikke har noen referanser!!! Kan du hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det finnes utallige plastikk-kirurger og mange sykehus som utfører denne type operasjon. Etter å ha lest her og på andre nettsider viser det seg at mange av kirurgene ikke har det beste renomméet og har resultat som ikke blir så pene.

Du som allerede har utført en slik operasjon:

hvem gjorde det og er du fornøyd?

Det er jo umulig å velge seg en kirurg når man ikke har noen referanser!!! Kan du hjelpe meg?

Hei! :)

Jeg har ikke operert, men her er en fin side med lenker, som jeg har kommet over.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg ble operert for 3 dager siden av dr. Frøyen på Aleris i Oslo. Han virket veldig dyktlig, har hørt mange lovord om han. Han tok seg god tid til å prate med meg før operasjonen og var veldig nøye med tegningene på mage før han satte i gang.

Nå 3 dager etter ser det kjempe fint ut, og veldig flatt.

Fikk også kjempe god behandlig og skal få mye oppfølging av sykepleierne med sårskift.

Så jeg anbefaler han gjerne :)

Gjest Jeg_lurer
Skrevet

Så flott å høre. Har skjønt at det er flere som opererer på Aleris, og siden det er et privat sykehus regner jeg med at de kirurgene som er tilknyttet sykehuset er valgt fra øverste hylle? Så om det er Frøyen eller noen andre derfra så skulle jeg vel være i gode hender (skalpeller...)?

Ser du henviser til en link, men jeg kan ikke se at du har lagt den til? Kunne vært supert å se den!

Tusen takk

Gjest Gjest Anita
Skrevet

Jeg er operert av på Colloseum klinikken i Oslo i september i fjor. Ble opreret av dr. Bjærke...er veldig fornøyd. Spesielt med navlen som var velgig viktig for meg at ble fin....er navlen "stygg" er det så lett se at duer operet når du går i bikini. Ingen kan se det på meg.

Det som er veldig dumt er at jeg har lagt på meg etter operasjonen :frown: ....men nå skal jeg begynne å trene så får håpe jeg får den helt flate magen igjen.... :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...