Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hva finnes av muligheter der? Butikker? Hvordan er det å bo der? Flytter snart dit, derfor jeg lurer
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Bjølsen har i hvert fall alt av matbutikker, vet ikke hvordan det er med andre typer butikker, men det er ikke langt til f eks Sagene hvor det er mye forskjellig. Det er noen utesteder der, og mye studenter. Jeg bodde på Bjølsen for ti år siden, og trivdes kjempegodt - men da var området vesentlig mindre utviklet enn nå. Det ligger stort sett luftig og fint. Et av mine favorittområder i Oslo. Kjenner folk som bor der nå, som trives veldig godt.
simba80 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Bare gled deg! Det er kjempekoselig område, jeg vil tilbake dit! anbefaler Mat og Mer som er et koselig sted å ta en matbit, Tandoori Hut, Gavehjørnet....Alle disse ligger på Sagene rett ved Bjølsen:)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 TS her. Dette hørtes ikke så galt ut nei. Gleder meg jeg .
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Har også bodd på Bjølsen - med sagene rett i nærheten. Jeg stortrivdes der og sentralt er det også. Hadde jeg vært singel og skulle hatt meg leilighet her i byen igjen så hadde jeg uten tvil flyttet tilbake
FangeLiv Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 De har jo Ica Maxi der, og den syns jeg er fantastisk bra hvertfall. Hyggelig sted å bo.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Storosenteret ligger et par minutter unna med 37-bussen pluss en kort gåtur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå