Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger penger. Helst noe hjemmefra så det ikke går ut over noe annet. Noen tusen ekstra i måneden hadde hjulpet på!

Noen som har noen erfaringer? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstravakter på et sykehjem? Helgevakter på en bensinstasjon?

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Er det et markedsanalyse-byrå i nærheten der du bor? Jobben består i å ringe husstander og stille spørsmål i forbruksundersøkelser. Pleier å være veldig fleksible arbeidstider, du setter deg opp på jobb når det passer deg.

Skrevet

Jeg kaster meg med på denne tråden. Trenger en liten ekstrainntekt jeg også. Men så er jeg over 30, så sjansen for å få sånne småjobber er ganske mye lavere nå enn før, fordi jeg er dyrere i drift for arbeidsgivere. Og jeg vil ikke ha noe fast...

Butikkjobb er uaktuelt (jeg er for dyr for butikkene, i tillegg til at jeg ikke har erfaring fra sånt arbeid, så det vil være en stor fordel for arbeidsgivere å heller velge en billig 18-åring).

Skrevet

Jeg jobbet som tilsynsvakt på en skole da jeg studerte. Det var ikke godt betalt, men fordelen var at man kunne jobbe med studier i en stor del av arbeidstiden. Man måtte jo gå runder og sjekke at alt var låst, samt ta kontrollrunder en gang i timen selvfølgelig, men den jobben var altså delvis ansvarlig for at jeg gjorde det bra på eksamen.. ;) Men du skriver ikke noe om hvorvidt du er student?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...