marsy Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 jeg prøver meg igjen Vi er 3 generasjoner (voksne, foreldre og barn)som skal på tur i vår og trenger tips til reisemål. Flere som ikke er så glad i strand og varme, og det bør helst være en del å se på/gjøre. Tips?
Mixelite Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis jeg alt har vært fremme med forslag om Chios, ber jeg om unnskyldning for å gjenta meg selv. Ta en titt på hjemmesiden min og se om det kan være noe for dere. Bruk link-samlingen for mer omfattende informasjon om øya enn hva jeg har skrapt sammen så langt.
Glynis Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hvis de vil unngå strand og varme, men ha opplevelser, er ikke akkurat Chios et bra forslag.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 jeg prøver meg igjen Vi er 3 generasjoner (voksne, foreldre og barn)som skal på tur i vår og trenger tips til reisemål. Flere som ikke er så glad i strand og varme, og det bør helst være en del å se på/gjøre. Tips? Barcelona! Kultur og kunst, strand, turområder og by med spennende mat/shopping/opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå