Gå til innhold

jobben min..

Fremhevede innlegg

Gjest spørsmålstegn
Skrevet

Jeg jobber i et firma der det er stadig høyt tempo og nye utfordringer.

Har kun kontrakt for 1 år, med mulighet for fast ansettelse.

Nå har det seg slik at lederen min mener jeg ikke er god nok for jobben slik det er nå, men at jeg skal få en sjanse til å forbedre meg. Men jeg skjønner ingenting!

Jeg har fått beskjed om at jeg ikke er effektiv, ikke tar initiativ, jobber sakte, og ja..omtrent bare negativt. Problemet er at jeg har gått å trodd at jeg har alt det der, at jeg er effektiv osv, har fått hørt det av medkollegeer også at jeg er så flink og får ting unnagjort! Jeg er akkurat forbi min prøveperiode, og føler meg litt utilpass nå som jeg har fått alt dette midt i trynet, uten å ha fått noen hint om dette tidligere. Jeg som har tidligere fått beskjed fra sjefen min at jeg sikkert kan skrive en ny kontrakt, fordi hun vil ha meg her. Men etter jeg "diskuterte" litt med sjefen her en dag, tør jeg ikke gå å kreve en ny kontrakt. Og vertfall ikke etter at lederen min sier at jeg kanskje ikke får fortsette??

Nå skal det sies at lederen har veeldig høyt tempo og fremstår som en veldig stresset person, og jeg ser ofte at kunder blir nesten litt paff når de blir ekspiderte. Har også fått henvendelser om at h*n virker litt rappkjeftet (indirekte kommentarer fra kunder) Virker som at h*n vil at jeg skal være lik som h*n men det er jeg ikke! Hvorfor reagerer h*n ikke på noen andre en meg? Begynner å tro at det går på person, og ikke måten jeg jobber på. Har jobbet likt i alle år innen samme bransje, og har aldri mottatt noe kritikk på denne måten! Ble virkelig paff. Så nå går jeg og har dårlig selvtillitt, for alt jeg har gjort er å gjøre mitt beste, og hva annet skal jeg gjøre for at h*n skal bli imponert?

Håper noen kan hjelpe meg og gi meg råd. Fikk plutselig lyst å skifte jobb...Orker ikke gå og føle at jeg ikke er god nok, og at jeg blir fulgt med hele tiden.

Overreagerer jeg, eller bør jeg steppe opp og vise at jeg virkelig kan gjøre jobben min (prøve å finne ut en måte) ?

Hilsen spørsmålstegn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Ville funnet meg en annen jobb. Høres fryktelig slitsomt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...