Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg lurer på om bipolar lidelse 2 er kronisk? Er det mulig å bli frisk av lidelsen eller vil man måtte gå på medisiner hele livet?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det er mulig å bli frisk, men mange har det hele livet. Et lite stykke ut i denne tråden er det noen interesante linker om bipolar lidelse.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Den er vel ikke akkurat kronisk. Men jeg stiller meg litt skeptisk til at man kan bli frisk. Man kan kanskje være frisk i perioder men sjansen for tilbake fall er ganske stor. Men det kommer jo ann på hvor kraftig den er. En mildere form for bipolar lidelse er kanskje noe man kan bli helt frisk av. Men jeg tror at en som lider av den sterkeste formen kan kanskje bli bedre men aldri helt frisk
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Stephen Fry (engelsk skuespiller med bipolar lidelse) har laget en fin dokumetnar om lidelsen. Kanskje du kan finne den på nettet.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Stephen Fry: The Secret Life of the Manic Depressive den finner du på youtube
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Tror bipolar lidelse er kronisk. Dvs. man blir ikke kvitt diagnosen, men dersom man får riktige medisiner og lærer kroppen sin å kjenne, så kan man forhindre de verste oppturene og nedturene, og leve et ganske så normalt og følelsesmessig stabilt liv. Tror det er sånn det er....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå