Gå til innhold

Brystforstørrelse.


Gjest Gjest_Bell_*

Anbefalte innlegg

å! heldigen.. "misunt".. tror jeg har bestemt meg for å gjøre det.. Har sendt inn bilder nå. Fant ut at ved å holde pila på linken, sto mailen helt nede..hhe..

håper på svar fra dem snart! Lykke til, til deg iallefall=) blir sikker kjempe!

Gi beskjed om hvordan det gikk=)

hehe. gleder meg sikkelig:)

å ja, det var jo bra du fant det ut da;) forsto ikke det,jeg;P

Tusen takk, det skal jeg gjøre vettu:)

Du må gi lyd fra deg du å, og åssen det går med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere som har foretatt brystforstørrelse, noen som har reagert på antibiotikaen/smertestillende? Jeg har fått utslett, og det klør en del.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venninnen min tok silikon for noen mnd siden og er kjempe fornøyd. Hun ble anbefalt av han på fornebuklinikken å ta 225 ml, men hun valgte å ta 200 ml.. Og nå er de på grensen til å bli veldig store. Så hun er veldig fornøyd at hun ikke tok større. Hun er ca like høy som ts men veier 13 kg mer, så kanskje vurdere å ta litt mindre? Ikke vet jeg altså, men hun har det jeg vil kalle ganske store pupper men det går til hennes kroppsfasong. Jeg ville bare nevne det jeg:) hehe.. Men hun ble veldg fornøyd med det, og har ikke angret et sekund!

Masse lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venninnen min tok silikon for noen mnd siden og er kjempe fornøyd. Hun ble anbefalt av han på fornebuklinikken å ta 225 ml, men hun valgte å ta 200 ml.. Og nå er de på grensen til å bli veldig store. Så hun er veldig fornøyd at hun ikke tok større. Hun er ca like høy som ts men veier 13 kg mer, så kanskje vurdere å ta litt mindre? Ikke vet jeg altså, men hun har det jeg vil kalle ganske store pupper men det går til hennes kroppsfasong. Jeg ville bare nevne det jeg:) hehe.. Men hun ble veldg fornøyd med det, og har ikke angret et sekund!

Masse lykke til:D

Okei, hehe:P

Kanskje blir det mindre å, jeg vet ikke,jeg. Tar det slik at det ser mest mulig normalt ut.

Tusen takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...