Gå til innhold

Pedofil fikk samværsrett


Regndråpe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja, det var såpass lite. Var stressa når jeg leste det, så jeg bare skumleste. :sjenert:

Ble sjokkert, for jeg trodde det var mer.

*Tass tass ut igjen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time to ganger i året med tilsyn, og det er for at jenta ikke skal få sjokk senere når hun antakelig vil ha kontakt med sin far.

Syns dette høres fornuftig ut jeg, hun får møte han og få et begrep om hvem og hva han er uten at dette skader henne på noe vis. Tror det er bedre en å få beskjed senere om at hun ikke får ha kontakt med far fordi han er pedofil, det kan bli en hard beskjed å få ut av det blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk medieteknikk der nettavisene blåser opp store overskrifter som er tatt helt ut av sammenhengen og får folk til å lese og hisse seg opp over saken uten å kjenne til fakta overhodet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En time to ganger i året med tilsyn, og det er for at jenta ikke skal få sjokk senere når hun antakelig vil ha kontakt med sin far.

Syns dette høres fornuftig ut jeg, hun får møte han og få et begrep om hvem og hva han er uten at dette skader henne på noe vis. Tror det er bedre en å få beskjed senere om at hun ikke får ha kontakt med far fordi han er pedofil, det kan bli en hard beskjed å få ut av det blå!

Helt enig. To timer i året under tilsyn for å se hvem han er må da være mye bedre en å få det servert til frokost av ei nabokjærring senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Jeg mener at hun burde få slippe å treffe ham i det hele tatt. Han høres rett og slett syk ut - jeg hadde gjort alt som stod i min makt for å holde ham unna mitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...