Gjest Lurende brilleslange Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Tittelen sier vel det meste
Christal Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er nærsynt (tror jeg :klø har i hvertfall 2.0 og 0.25 i styrke på mine lesebriller.. Hva det heter husker jeg ikke.. men ser ingenting på avstand
Gekke Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Langsynt, men ikke mye. 0.75 på venstre 0.5 på høyre. Ser klart uten briller også, men når jeg har på meg brillene kan jeg telle øyevippene til folk, det er litt kult Også fryktelig befriende å kunne lese mer enn 1 side i en überspennende bok uten å få monsterhodepine! =)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Langsynt, men ikke mye. 0.75 på venstre 0.5 på høyre. Ser klart uten briller også, men når jeg har på meg brillene kan jeg telle øyevippene til folk, det er litt kult Også fryktelig befriende å kunne lese mer enn 1 side i en überspennende bok uten å få monsterhodepine! =) Jeg er også langsynt, men har +1 og bittelitt skjeve hornhinner:=)
Gekke Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er også langsynt, men har +1 og bittelitt skjeve hornhinner:=) Jeg også, så det er en hvilestund for øynene mine når jeg har på meg brillene, da får de endelig slappe av.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er langstynt på det ene (+0,5) og nærsynt på det andre (-0,5) og har skjeve hornhinner. Bruker briller for å avlaste øynene når jeg ser tv, jobber på pcn, leser etc. Ellers får jeg skikkelig, skikkelig hodepine.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg også, så det er en hvilestund for øynene mine når jeg har på meg brillene, da får de endelig slappe av. [/quot] Da du fikk lesebrillene, fikk du inntrykk av at optikeren syntes at det ikke var helt nødvenidg? Siden styrken er så lav mener jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå