Gå til innhold

Den store ultralydtråden


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Nå er det bare 1 1/2 uke til jeg skal på UL, så jeg antar at de fleste av dere med mars-termin alt har hatt?

Jeg er kjempespent på å få høre om alt er i orden (krysser fingrene!), om jeg får ny dato og om vi får vite kjønn (ikke viktig, men kan de se så vil vi gjerne vite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ny termindato, ble flyttet frem noen dager, veldig greit egentlig! :) Også fikk vi vite at det var en gutt, noe jeg egentlig har visst hele tiden ;) Kjekt for mannen å bli like sikker da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 17/10, alt så bra ut så langt jordmor kunne se og vi får en liten gutt! :babygutt: Så helt tydelig "tingen". :) Beholdt menstermin som er 18/3.

Syns det var en veldig fin opplevelse! Stas å se den lille babyen som lå der og sparket. :rødme: (Var på UL i uke 10 og uke 13, men nå var han jo mye større og vi så mye mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på UL før 13.11. Evigheter til! Var på UL i uke 10 og da så alt fint ut. Har hørt hjertet et par ganger etter det også... Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd, for ei god stund sia nå faktisk.

Alt va bare bra inni magen og det er muligens en liten gutt. Men tør ikke helt å tro på det ennå, fikk beskjed om at vedkommende mistenkte at det kanskje var en gutt.

Men tror ikke det blir handlet gutteklær før jeg har fått en tydeligere beskjed.

Terminen ble flyttet fra 5- 11 mars, noe som forsåvidt var forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Da har jeg også vært på ultralyd (om akkurat tilbake fra den ;) )

Det ser ut til å være en liten gutt. Og termin ble beholdt som den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på ultralyd (om akkurat tilbake fra den ;) )

Det ser ut til å være en liten gutt. Og termin ble beholdt som den var.

Så spennende da. :) Grattis med babygutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går var jeg på ultralyd, endelig, har gått å telt dager de siste ukene. Alt står bra til og det var tydelig at det er en liten gutt :babygutt: beholdt også terminen som er den 24 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...