Gekke Skrevet 24. oktober 2008 #21 Skrevet 24. oktober 2008 Det første du bør finne ut er om du elsker partneren din, for det er så å si garantert at du ikke får ham tilbake om du går din vei for å "leve" nå. Er du villig til å risikere det..? jeg tror du kommer til å angre om du gjør det, men du må selvsagt ta den avgjørelsen selv.. Holder med "gledesdeper" på dette, bra formulert. Ønsker deg hvertfall lykke til, håper du innser at det etter all sannsynlighet ikke er verdt det.
Grobian Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 Det er vel slik det er, jeg er umoden siden jeg ikke har levet livet. Forholdet som jeg er i gir meg egentlig alt jeg trenger i et forhold, kan faktisk ikke bli bedre. Men mine drømmer passer ikke inn i et forhold. At jeg er føkka i huet er vel kansje sikkert, men det er jo fordi jeg ikke har fått oppleve det jeg nå har funnet ut jeg kansje burde opplevet. Jeg tror (dessverre?) det er litt i seneste laget å skulle begynne å pule rundt nå som du har passert 30. Dette er vel noe de fleste gjør seg ferdig med i begynnelsen 20-åra, når de har litt færre hemninger. Jeg tipper at du, enten du vil eller ikke, er såpass moden at du veldig fort ville finne det meningsløst å drive og jakte etter ONS på byen sammen med 21-åringene.
SnillMito Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror (dessverre?) det er litt i seneste laget å skulle begynne å pule rundt nå som du har passert 30. Dette er vel noe de fleste gjør seg ferdig med i begynnelsen 20-åra, når de har litt færre hemninger. Jeg tipper at du, enten du vil eller ikke, er såpass moden at du veldig fort ville finne det meningsløst å drive og jakte etter ONS på byen sammen med 21-åringene. Nåja, man finner nok av folk i tredveårene ute på byn i de største byen i landet, trenger ikke lete spesielt godt engang
Gekke Skrevet 24. oktober 2008 #24 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror (dessverre?) det er litt i seneste laget å skulle begynne å pule rundt nå som du har passert 30. Dette er vel noe de fleste gjør seg ferdig med i begynnelsen 20-åra, når de har litt færre hemninger. Jeg tipper at du, enten du vil eller ikke, er såpass moden at du veldig fort ville finne det meningsløst å drive og jakte etter ONS på byen sammen med 21-åringene. Hah!! Jeg har vært bartender i over 3 år, jeg skal love deg at alder er INGEN hindring! Belive you me! Mennesker på godt over 50 er lause som fy, så det er nok ingen hindring nei, tror også at du blir mer og mer trygg i din egen kropp dess eldre du blir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå