Gå til innhold

Slå seg løs..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i et forhold og det har jeg vært i noen år, men nå sliter jeg med tanker oppi hodet mitt. Hvor viktig er det å slå seg løs før man slår seg til ro for livet?

Det er mye jeg ikke har gjort og på en måte er misunnelig på. Mannfolk vin og sang, rett og slett...

Jeg har aldri hatt et ONS

Jeg har aldri våknet et annet sted enn hjemme

Jeg har aldri hatt en knullekompis

Jeg har aldri hatt en trekant

Jeg har aldri hatt små korte flørter

Jeg har aldri festet villt og forsynt meg av menns fruktfat rundt om kring

Bør jeg slå meg løs og oppleve disse tingene som venner snakker om, flirer av, forteller historier om osv. Sitter bare der og føler jeg ikke kan delta når slike ting blir snakket om gang på gang. Alle mennene venninnene mine har erobret. Sitter bare med en stor kul i magen og misunnelig...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hatt en ONS

Jeg har våknet et annet sted enn hjemme

Jeg har hatt en knullekompis

Jeg har hatt en trekant

Jeg har hatt små korte flørter

Jeg har festet villt og forsynt meg av menns fruktfat rundt om kring

Og jeg angrer ikke engang... :sjenert: Det var fint å være singel å kunne gjøre som jeg ville, men tryggheten hos kjæresten min veier opp for det.

Skrevet

Det er nettopp dette som ligger i hodet mitt og murrer. Folk har gjort det og angrer ikke. Jeg har alltid vært litt gammeldags og fordomsfull mot å pule rundt. Men nå er jo dette helt vanlig og jeg føler jeg faller helt ut på sidelinjen. Jeg angrer hver eneste dag på at jeg ikke har gjort som andre. Føler for å slippe taket på at man skal være glad i en man har sex med. Føler for å frigjøre meg sexuellt og knulle bare for å knulle. Knulle uten forpliktelser, bare få meg og gå derfra med et smil rundt munnen. Kommer sikkert til å være tungt i begynnelsen men det løsner vel?

Har aldri vært singel og gjort som jeg ville. Er 30 nå og føler kansje det er for sent å pule rundt og slippe meg løs. Er det toget gått for min del? Har jo en kjekk mann som tar godt vare på meg og som jeg egentlig vil dele livet mitt med. Men det føles som om jeg vil sette ham på pause, knulle rundt og oppleve det venninnene mine har gjort før jeg legger inn årene for godt.... Off, dette er rart og jeg hater meg selv for hvordan jeg har lagt opp livet mitt..

Skrevet

Lev ut dine lyster fortest mulig. Inntil du har fått hatt deg litt, er du en tikkende utroskapsbombe.

Skrevet

Det som holder meg tilbake er at jeg har en flott mann, kommer sikkert ikke til å få en slik flott og god mann igjen. Ta meg tilbake etter at jeg har pult rundt gjør han nok sikkert ikke, eller? Jeg er ikke vakkreste blomsten og har aldri hatt noe særlig draget, tenker bare at hvis jeg går i fra ham så får jeg ikke utlevet mine lyster likevell. Men lysten og trangen er der og jeg tenker på det hver eneste dag flere ganger for dagen.

Hvordan går jeg i fra ham og samtidig har mulighet til å returnere..? Sitter bare her og føler meg helt fukka i huet, er jeg det?

Skrevet

Det skal sies at jeg ikke knullet rundt når jeg var singel. Jeg har hatt én ONS i mitt liv. Det var ingenting å skryte av.

Sexkompiser er jo flott når man er singel og ikke har lyst til å knulle rundt, men hvorfor kutte ut et godt forhold med et godt sexliv (?) for å oppleve følelsesløs sex?

Feste villt kan du vel forsåvidt gjøre selv om du er i forhold, men hyppigheten blir kanskje noe begrenset siden man har en partner å ta hensyn til. Å flørte med masse menn på byen kan du gjøre så lenge du vet hvor dine og din partnes grenser går.

Trekant.. Min opplevelse ser jeg kun på som en erfaring og ikke noe jeg tenker på veldig ofte. Om du har en litt åpen partner er det kanskje ikke en umulighet å ta med en ekstra person i senga, selv om det selvfølgelig krever en del mer av dere som faktisk skal fortsette et samliv etterpå.

Skrevet
Det som holder meg tilbake er at jeg har en flott mann, kommer sikkert ikke til å få en slik flott og god mann igjen. Ta meg tilbake etter at jeg har pult rundt gjør han nok sikkert ikke, eller? Jeg er ikke vakkreste blomsten og har aldri hatt noe særlig draget, tenker bare at hvis jeg går i fra ham så får jeg ikke utlevet mine lyster likevell. Men lysten og trangen er der og jeg tenker på det hver eneste dag flere ganger for dagen.

Hvordan går jeg i fra ham og samtidig har mulighet til å returnere..? Sitter bare her og føler meg helt fukka i huet, er jeg det?

Trur nok toget ditt er gått om du går fra han å knuller rundt,du må regne med at han følger deg med argusøyne framover,det ryktes fort om du knuller rundt.

Jeg for min del hadde IKKE tatt deg tilbake om jeg hadde funnet ut at du hadde hadd deg med gud å kver mann.

Trur nok du er litt fuckt i hue!

Hvorfor ikke dra han med på morroa,foreslå 3 kanter både med 2 damer å 2 menn,foreslå partnebytte,foreslå svingersklubb,bare fantasien setter grenser.

Skrevet

Jeg skjønner hva du skriver men har aldri skjønt hvorfor dette er noe å hige etter? Får du ingen bekreftelse av kjæresten din? Selvsagt, dersom du mener dette er viktig med livet så bør du kanskje gå denne veien og slippe din kjæreste. Du kan nok IKKE regne med at han står og venter på deg. Hadde du gjort det hvis han hadde kommet deg i forkjøpet?

Jeg ble dypt såret av en ex som dumpa meg fordi hun savnet alle disse tinga, dvs hun dumpa meg og sa at kanskje vi kunne prøve igjen når hun hadde rast fra seg. Jeg må vel si at jeg aldri i verden på noen som helst måte kunne tenkt meg å bli sammen med henne igjen. Jeg legger meg ikke oppi hva andre gjør, men syns dette er ett umodent utgangspunkt.

Er du sikker på at forholdet du er i er bra?

Skrevet

One night stands er kjempegøy. Jeg har hatt ti bare i år og det er krydderet i hverdagen min.

Skrevet
Jeg legger meg ikke oppi hva andre gjør, men syns dette er ett umodent utgangspunkt.

Er du sikker på at forholdet du er i er bra?

Det er vel slik det er, jeg er umoden siden jeg ikke har levet livet. Forholdet som jeg er i gir meg egentlig alt jeg trenger i et forhold, kan faktisk ikke bli bedre. Men mine drømmer passer ikke inn i et forhold. At jeg er føkka i huet er vel kansje sikkert, men det er jo fordi jeg ikke har fått oppleve det jeg nå har funnet ut jeg kansje burde opplevet.

Skrevet

Jeg synes du skulle benytte anledningen. Jeg har vært med på mye spennende, sexy og deilig - og angrer ikke. Den dagen det er slutt på muligheten og du vil det så er det verdens beste ting. Men hvorfor ikke benytte anledningen nå?

Skrevet
Det er vel slik det er, jeg er umoden siden jeg ikke har levet livet. Forholdet som jeg er i gir meg egentlig alt jeg trenger i et forhold, kan faktisk ikke bli bedre. Men mine drømmer passer ikke inn i et forhold. At jeg er føkka i huet er vel kansje sikkert, men det er jo fordi jeg ikke har fått oppleve det jeg nå har funnet ut jeg kansje burde opplevet.

Håper bare du kommer tilbake å forteller hvor bortkastet det egentlig var om du gjør det.

Sikkert så mye verdt at det er vits i risikere å miste mannen du har nå

Skrevet
Håper bare du kommer tilbake å forteller hvor bortkastet det egentlig var om du gjør det.

Sikkert så mye verdt at det er vits i risikere å miste mannen du har nå

Hvis jeg velger å gjennomføre dette her så tar det nok sin tid før jeg er kommet langt nok til å gi en tilbakemelding.

Han har levet slik og jeg dør av misunnelse, vil gjøre slik som han har gjort. Føles jo for meg slik at jeg burde få lov til å gjøre slik fordi han har gjort det men det går jo ikke, det sier seg selv. Hadde han vært like "umoden" som meg så kunne vi jo vært sammen om det på en måte. Nå kveles jeg bare av misunnelse og har gått rundt slik i over et år nå. Lysten på dette livet gir seg bare ikke... Noen som har en tidsmaskin å låne meg slik at jeg kan rette opp i alt jeg ikke har gjort?!?!?

Skrevet

Du burde nok ikke basere deg på at han tar deg tilbake hvis du velger å slå opp fordi du vil knulle rundt..

Skrevet
Lev ut dine lyster fortest mulig. Inntil du har fått hatt deg litt, er du en tikkende utroskapsbombe.

Største sludder jeg har hørt.

Skrevet (endret)

:ler: du kan ha rett i det.

Men TS, glem nå ikke det at du ikke trenger alle disse "opplevelsene" for å finne deg En partner du kan være lykkelig med resten av livet.

Endret av Lise_
Gjest Gledesdreper
Skrevet

Nåvel....hva med å forestille deg at det å rase rundt er som å ha sex med mannen din, bare at det er en annen mann. Og følelsene er ikke nødvendigvis der. Og at dere bare bruker hverandre for å få bekreftelse/for tømming etc.

Se for deg at du ligger med en og du liker ham, men han bruker deg kun for sexens skyld.

At du er dritings og våkner opp et annet sted og ANGRER!!

At du slurver med beskyttelse og får klamydia eller annet, eller, gud bedre, at du blir gravid med en du bare møter for sexens skyld.

Se for deg at du angrer, men da er det for sent; eksen din har funnet en annen som han elsker og som forguder ham tilbake.

Jeg har gjort en del av tingene på listen din. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde aldri gjort det igjen dersom jeg hadde fått sjansen. Jeg har ikke problemer med fortiden min, men jeg hadde valgt annerledes dersom jeg hadde hatt muligheten til det.

Sex er bare sex.

Men dersom behovet for å kline med en annen mann og kjenne en annen pikk er sterkere enn å være med ham som du elsker(??), så vær så god, og lykke til.

Gjest Alabama
Skrevet

Enig med gledesdreper.

Har hatt endel ONS. Endte opp med å bli kynisk, en egenskap jeg setter svært lavt hos både meg selv og andre. I tillegg fikk jeg herpes..

Jeg har sikkert noen morsomme historier å fortelle, men kunne gjerne vært et par av dem foruten også..

Skrevet

Pose og sekk, pose og sekk...

Mannen din har slått seg til ro med deg, men kunne sikkert (?) fortsatt "moroa" som singel om han ville. Det synes jeg du skal ta til deg som et kompliment, ikke en urettferdig skjeivfordeling av sexerfaringer.

Hva om typen din og vennene dine hadde ligget med færre enn deg, gjort mindre enn hva du har gjort per i dag... Hadde du hatt de samme ønskene?

Skrevet

Dessverre er ikke det bare artige historier som kommer av et utragerende sex-/uteliv.

Min siste fyllakule, før jeg traff mannen i mitt liv, ble jeg voldtatt av to menn. Jeg har aldri vært borti kjønnsykdommer da, men angrer klart på at jeg ikke var mer forsiktig. Som regel husker man bare de gode historiene, og mange av dem er det jeg fremdeles tar meg i å savne, men min kjekke, omsorgsfulle, fantastiske forlovede ville aldri tatt meg tilbake om jeg skulle gjort det slutt for noe sånn, og jeg ville aldri vært ham foruten(med mindre han gjorde noe slik mot meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...