Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var litt usikker på om jeg skulle legge det ut her? Om det er riktig forum.

Men jeg prøver meg. Noen som vet om det er noe tilbud på Moccamastere for tida? Eller noe tips om hvilken type som er ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var litt usikker på om jeg skulle legge det ut her? Om det er riktig forum.

Men jeg prøver meg. Noen som vet om det er noe tilbud på Moccamastere for tida? Eller noe tips om hvilken type som er ok.

El-kjøp har ein på tilbud til 799 no, trur eg. Synnst eg såg ein reklame på tv i går.

Ellers så hadde dei nett på Coop Obs, om dei har det enda veit eg ikkje.

Så lenge du kjøper dei modellene med glass-kanne, ikkje dei som du bare kan ta topp på og bruke som kaffikanne, så vil eg sei at dei fleste er gode. Dei andre misster varmen veldig fort i fra kannen.

Skrevet
El-kjøp har ein på tilbud til 799 no, trur eg. Synnst eg såg ein reklame på tv i går.

Ellers så hadde dei nett på Coop Obs, om dei har det enda veit eg ikkje.

Så lenge du kjøper dei modellene med glass-kanne, ikkje dei som du bare kan ta topp på og bruke som kaffikanne, så vil eg sei at dei fleste er gode. Dei andre misster varmen veldig fort i fra kannen.

Men en av de her vanligste kaffekannetypene passer perfekt under. Så du kan faktisk bruke det istedet. Prøver desperat å huske hva man kaller slike kanner. åååååå Dere vet helt sikkert hvilke jeg mener. Det er ikke Stelton eller noe slikt, men sånn kanne som man sikkert får kjøpt på velassorterte dagligvarebutikker. De er vanligvis hvite med noe mønster utenpå (iallefall den mamman min har) Og de fleste mødre/svigermødre har sånn.... Pelikan-kanne? hmmmm husker ikke.... grrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...