Gå til innhold

Snorking..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått så veldig utrolig nok at dere aner ikke, klokken er i skrivende stund snart 4 om morgenen. Jeg har de siste 4 ukene vært sykmeldt pga en skade i ryggen, men om ca 2 uker er det ment for meg å komme tilbake til min jobb.

Sååå kommer vi til problemet. Samboeren min SNORKER! Og her snakker vi ikke bare litt heller, når jeg sitter i stuen, så hører jeg ham faktisk fra andre etasje, tvers gjennom gulvet og ned her jeg sitter. Det er fysisk helt umulig å klare å sove ved siden av det bråket der, hvis vi legger oss samtidig i 22-23 tiden så ender det opp med at jeg først får sove når han har krøket seg opp på jobb i 5 tiden, da er det ett par timer søvn, før jeg helst må opp og møte en ny dag. Dette sier seg selv at ikke kan fortsette, og enda verre er det når jeg også skal begynne å jobbe..! Sofaen er ikke noe alternativ for meg, det gjør bare ryggen min enda verre. Noen ganger hender det at samboeren sovner på den, og jeg lister meg stille til sengs :lur: Men han kommer jo selvsagt opp til meg etter en stund, han også...

Så vi gikk i dag på apoteket for å finne en kur, men det er jo en ren jungel der ute, og ikke noe spesielt billig er det heller.. Er det noen der ute som kan anbefale noe bra før jeg flytter fra hele fyren? :ler:

Men seriøst, holder ikke ut, så kom med råd kjære kvinner på KG :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at Sov-i-ro(?) en slags nesespray, skal være effektiv. Og kanskje et legebesøk kan veilede litt. Noen tar snorkeoperasjoner og bruker å bli helt fine etter det.

Skrevet
Har hørt at Sov-i-ro(?) en slags nesespray, skal være effektiv. Og kanskje et legebesøk kan veilede litt. Noen tar snorkeoperasjoner og bruker å bli helt fine etter det.

Ja, så den stod i hylla på apoteket! Noterer meg den på listen.

Tro meg, hadde det vært opp til meg, hadde operasjon blitt foretatt for leeenge siden.. dessverre er stakkars sambo mer enn livredd sprøyter, leger og hele den pakka der, så det månok utebli en stund til :/

Skrevet

En operasjon som tar kanskje en times tid mens han er i dyp søvn (narkose) og ett nålestikk. Det høres så mye enklere ut enn å måtte slite hver natt for å få til å sove.

Skrevet

Han sover som ett lite barn han, jeg derimot.. Husker sist jeg bestilte en time hos fastlegen for å konsultere dette, den kjære feigingen min gikk faktisk derfra mens jeg var på toalettet en tur. Men skal snakke med ham igjen i morgen den dag, nå orker jeg virkelig ikke mer, enten operasjon eller alt annet som måtte funke, eller så vil jeg ha eget soverom på andre enden av huset.

Skrevet

Ja, det går jo utover DIN helse til slutt (om ikke allerede) om han ikke gjør noe med problemet. Han har tydeligvis ikke like stort problem med det som du har, han sover og du må sitte oppe og høre på hele natta. Det bare går ikke.

Skrevet

I begynnelsen brukte jeg å vugge eller dytte litt på ham så det skulle være stille, og håpet jeg rakk å sovne selv innen snorkinga begynte igjen, men neida.

Skal diskutere dette når han kommer hjem fra jobb, så er det rett til legen over helgen :)

Skrevet

Jeg har også hørt at snorkeoperasjonene er svært effektive, og det er et enkelt inngrep.

Kanskje du bør sette deg ned med ham og fortelle ham hvor mye dette faktisk plager deg. Du kan jo ikke fortsette å sove på sofaen! Jeg tror jeg ville forlangt at han tok den operasjonen altså. ;)

Skrevet
Jeg har også hørt at snorkeoperasjonene er svært effektive, og det er et enkelt inngrep.

Kanskje du bør sette deg ned med ham og fortelle ham hvor mye dette faktisk plager deg. Du kan jo ikke fortsette å sove på sofaen! Jeg tror jeg ville forlangt at han tok den operasjonen altså. ;)

Yaaay, har endelig fått overtalt ham til å dra til legen for å få en skikkelig slutt på dette her, så da blir det legetime over helgen! Har også blitt lovet at han ikke løper sin vei i frykt denne gangen :strix:

Skrevet
Så bra! Lykke til! :klemmer:

Tuuusen takk :D :klem:

Skrevet
Yaaay, har endelig fått overtalt ham til å dra til legen for å få en skikkelig slutt på dette her, så da blir det legetime over helgen! Har også blitt lovet at han ikke løper sin vei i frykt denne gangen :strix:

Oj, så bra! Da høres det jo ut som om det ordner seg. Lykke til begge to! :klemmer:

Skrevet
Oj, så bra! Da høres det jo ut som om det ordner seg. Lykke til begge to! :klemmer:

Tusen takk for det til deg også :D :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...