Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som går på BI Nydalen her? Er student på andre året nå, og har fortsatt ikke funnet meg venner, bortsett fra de jeg kjente da jeg allerede begynte der. Føler meg ganske så liten og patetisk når jeg går alene rundt i bygningen mens "alle" andre har noen å prate med. Det gjør heller ikke saken bedre at jeg de hersens pappaguttene med skokrem i håret eier grupperom og bibliotek.

Hvordan er din situasjon på BI Nydalen? Funnet deg kjæreste eller venner der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har hørt at det er flere som mener det! Skolen er ganske stort og vanskelig å komme kontakt med nye mennesker.

Kanskje noe av dette ansvaret ligger på skolen, men veit at det er flere som har det som deg.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken linje du går på, for det er veldig forskjell på miljøet på de ulike linjene. Pappaguttfaktoren er betydelig høyere på enkelte linje enn andre.

Og selv om det er stort, så husker jeg at man nesten ble tvunget til å bli kjent med andre iom at det i flere fag var mye gruppeoppgaver osv.

Skrevet

Jeg begynte på BI Nydalen i august, og har absolutt ikke den forståelsen av at det skal være vanskelig å få seg venner der.

Helt fra skolestart er det jo lagt opp til å deg venner - med fadderullan osv. Er man ikke med, får man ikke venner, er man med, får man venner. Også er det jo mye gruppearbeid om du vil det, og det er jo en veldig fin mulighet til å få seg venner og bekjente på.

Men det er helt sikkert veldig forskjellig fra linjene, jeg er i en helt super førsteklasse som har hatt mange klassevorse, og vi planlegger klasseturer.

Men det kan nok lønne seg å ta litt iniativ hvis man er i en større klasse. Hva med å melde deg inn i en studentforening? Der må det være lett å bli kjent med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...