Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet

Blir litt flau av alle som synger jeg...Opera og country og hele sulamitten. Jeg har sunget i hele mitt liv, og går på alt som kan krype og gå av sangtimer og kor, men ikke en eneste gang har jeg sunget for kjæresten min, til tross for at vi har vært sammen i 3 år.

Da må han kjøpe konsertbillett som alle andre :ler:

Synes hun med nervøshikken er søt jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg ser ikke på ungkaren... MEN fikk med meg den høye, mørke sjarmisen fra London, så denne gangen gjør jeg et unntak! ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har litt sansen for han ungkaren her altså :rødme:

Jeg håper han sender Robin og Shayne hjem. Shayne er heldig siden hun er utrolig pen. Hun har jammen ikke mye annet å komme med.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ungkaren klager på at jentene ikke åpner seg for han men hva kan han forvente ?

Det er jo klart man er forsiktig med det i en slik setting. Hvis han sender jenter hjem pga. det så kan han jo risikere å sende hjem feil jente. Nå er det jo uansett vanskelig å velge noen fordi de har hatt så liten tid sammen dog.

Virker jo ikke som han prøver å finne ut av hvem som han vil kunne trives sammen med etterpå - og hvem han har felles interesser med - og hva de selv ønsker å gjøre.

Mener nå jeg :gjeiper:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg fatter ikke at Chelsea har kommet så langt :/

Skrevet

Fikk ikke sett det igår så jeg må se reprisen på søndag.

Gjest LanaLane
Skrevet

er det hu blonde skuespilleren, dattera til Lorenzo Lamas?

Skrevet
er det hu blonde skuespilleren, dattera til Lorenzo Lamas?

Nei det er Shayne..

Skrevet

Jeg tror han kommer til å velge Shayne, rett og slett fordi hun er den mest sexye av de gjenværende.

Gjest skoeska
Skrevet
Enig! Men jeg lurer litt på om hun delvis bruker serien for å fremme skuespillerkarrieren sin også...

Jeg har kun sett første episode, og delen med dattera til lorenzo lamas i siste program. Det eneste jeg kunne tenke var at hun virket utrolig falsk!! Når hun satt og snakket med faren, og bare "i love you" blablabla, så virket det utrolig ut som et skuespill! Jeg tror IKKE hun er interessert i ungkaren i det hele tatt, og tror det hele er et stort spill.

Jeg har som sagt ikke sett noen andre episoder, så det kan hende jeg er helt ute å kjører nå, men det virket slik på den scenen jeg så..

Skrevet

Jeg synes ikke han burde ha sendt amanda hjem.. tror også han velger shayne..

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Chelsea er med fortsatt. Merka det så sykt tydelig sist at hun virkelig tok seg sammen etter han sa at han ikke merka noe fra hennes side. Hu har nok ingen følelser for han overhode...

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor Chelsea er med fortsatt. Merka det så sykt tydelig sist at hun virkelig tok seg sammen etter han sa at han ikke merka noe fra hennes side. Hu har nok ingen følelser for han overhode...

Det er kanskje derfor hun fortsatt er med, fordi hun er såpass distansert til han og hele greia. Han hadde sikkert ikke lyst til å såre noen av de andre, og tenkte at Chelsea ville takle å bli nr to. Ja jeg vet jo ikke om hun blir nr to da, men har på følelsen at han velger Shayne.

Skrevet

Ikke jeg heller :forvirret:

Jeg synes ikke han burde ha sendt amanda hjem.. tror også han velger shayne..

Jeg holdt også med søte Amanda.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...