Gå til innhold

Ungkaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var Ungkaren i gang igjen, dere! Vi trenger vel en tråd til dette programmet?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer faktisk å følge med, til tross for at jeg aldri følger med på sånne ting. Han er jo fra London, og spiller rugby. Sånne mannfolk har jeg en viss svakhet for :fnise: Ok, jeg foretrekker skotter da, men briter er helt greit det også :sjarmor:

Skrevet

I'm in!

Syns han virker som en kul kar.. Og så er jeg spent å se hva som feiler hun dama vi så som ble sensurert i 1 min ca :ler:

Skrevet

hoho! der kom hun! Stacey.

Der var det mye plastikk ute og gikk tror jeg..

Skrevet

Hmmm, synes ungkaren er ganske snacksy denne gangen!

Men hun Stacey, OMG!

Skrevet

gode gud. er hun dritings eller??

og vet noen om alle episodene skal vare så lenge, altså lenger enn bare 1 time? :klø:

Skrevet
gode gud. er hun dritings eller??

og vet noen om alle episodene skal vare så lenge, altså lenger enn bare 1 time? :klø:

Det er da vel alltid sånn at første episode er lenger enn de andre? Så er det vel sånn på slutten også, at det er noen som er lenger enn en time?

Skrevet

Ja det stemmer kanskje det.. husker ikke helt jeg :)

Skrevet (endret)

....

Endret av Abraxas
Skrevet

Noen som vet når dette sendes i reprise? Fikk ikke sett hele og dette skal jeg følge med på! :)

Skrevet
Noen som vet når dette sendes i reprise? Fikk ikke sett hele og dette skal jeg følge med på! :)

Søndag kl. 13.40. :)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Synes at førsteepisodene på den amerikanske ungkaren blir mer og mer lik America's got talent, jeg! Klarinettspilling, gitarspilling, det å kunne bite av et stykke av en brusboks - litt som talentdelen i enkelte missekåringer...

Hihihi, enig! Krampaktige forsøk på å gjøre førsteinntrykk, om det er godt eller dårlig spiller ingen rolle, det er om å gjøre å få vist seg frem.

Fin mann, ja.

Skrevet

haha, stacey er ikke riktig i hodet..

ungkaren er sjarmerende!

Skrevet

pokker, jeg kom over en side hvor det sto hvem som vant Ungkaren! :kjefte: Søkte ikke etter sider om ungkaren engang...

Men skal ikke røpe noe :)

Skrevet

Denne sesongen har jeg sett på you tube for lenge siden så jeg vet hvem som "vinner" og hvordan det har gått i ettertid.

Skrevet

Var stacy hun i den blå kjolen som oppførte seg slutty?

Skrevet
Var stacy hun i den blå kjolen som oppførte seg slutty?

:Nikke:

Skrevet
Denne sesongen har jeg sett på you tube for lenge siden så jeg vet hvem som "vinner" og hvordan det har gått i ettertid.

Jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...