Lille Rosa Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hei Jeg vet jeg har sett en tråd nylig med oversikt over hva kjolefargene "betyr" men klarer ikke finne den igjen.. Mulig jeg er litt blind altså Er det noen som kan hjelpe meg så jeg skjønner hva som er hva? Jeg vil nemlig ha en kjole som skal være "hvit", ikke "hvit-gul-beige". Har i utgangspunktet sett på fargen pearl, men det er mulig jeg bare får kjolen i Ivory. Hvordan er denne fargen? Vanskelig å forklare hvordan er farge ser ut, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg vil frem til og om Ivory blir riktig eller ei . Endret 23. oktober 2008 av Lille Rosa
Lille Rosa Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hei Jeg vet jeg har sett en tråd nylig med oversikt over hva kjolefargene "betyr" men klarer ikke finne den igjen.. Mulig jeg er litt blind altså Er det noen som kan hjelpe meg så jeg skjønner hva som er hva? Jeg vil nemlig ha en kjole som skal være "hvit", ikke "hvit-gul-beige". Har i utgangspunktet sett på fargen pearl, men det er mulig jeg bare får kjolen i Ivory. Hvordan er denne fargen? Vanskelig å forklare hvordan er farge ser ut, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg vil frem til og om Ivory blir riktig eller ei . Åh, tråden var jo litt lenger ned på siden jo MEN, det sto jo ikke såå mye om farger der da.. At Ivory er elfenben sier meg ikke så mye, bortsett fra at det er hvitaktig.. Er det mot gult/gyllent? Noen som kan hjelpe meg med disse fargene? Endret 23. oktober 2008 av Lille Rosa
Gjest lillelinn Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) min er ivory... skal se om jeg kan legge inn bilde.. den ser ikke spesielt gul ut min kjole Endret 23. oktober 2008 av lillelinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå