Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driver litt å vurderer om jeg skal søke studieplass på førskolelærer i Bergen. Tenkte først på høyskolen, men er også åpent for NLA. Noen som har erfaring? Tar gjerne imot tips om hvordan studiet er generelt (ikke bare i bergen), hvordan jobbmulighetene er, og lønnsnivå. Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som kan svare meg? Rart at folk heller vil gi tips til en 15 åring som drømmer om å bli modell enn en mer voksen jente på 19 som ønsker å jobbe med og for andre mennesker...

Skrevet
Er det virkelig ingen som kan svare meg? Rart at folk heller vil gi tips til en 15 åring som drømmer om å bli modell enn en mer voksen jente på 19 som ønsker å jobbe med og for andre mennesker...

Vel, hun fikk jo svar fordi hun var helt blåst. Du får se på det som smigrende at ingen har funnet noe å hakke på hos deg.

Akkurat jobbmuligheter og lønnsnivå er ikke noe problem å finne ut selv, men ellers har jeg ingen erfaringer. Kan ikke fordra barn.

Skrevet

Om du søker på førskolelærer her på forumet så finner du en del info om det å være førskolelærer, både positive og negative, lønn osv.

Driver selv å vurderer det studiet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...