Gjest Lille Bie Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg og min kjære kunne tenkt oss å studere på Hawaii i 3 mnd/ 6mnd (ikke i forbindelse med annen utdanning) til neste år, men jeg finner ikke ut hvem som kan hjelpe oss med dette? Er det noen her som vet hvem vi kan kontakte eller hvor jeg kan søke det opp på nettet? takk for hjelp!
Gjest Lille Bie Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 google.no ! Tror du virkelig ikke jeg har prøvd det? Jeg ønsket svar som var litt mer konkret enn Google.no.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Tror du virkelig ikke jeg har prøvd det? Jeg ønsket svar som var litt mer konkret enn Google.no. Sjekk ut ansa.no din hure.
hysteria Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Hawaii Pacific University Jeg tror du har prøvd google, ja, men jeg tror ikke at du VIRKELIG har prøvd det!
Gjest Lille Bie Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Sjekk ut ansa.no din hure. Næmmen så hyggelig!
Gjest Lille Bie Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Hawaii Pacific University Jeg tror du har prøvd google, ja, men jeg tror ikke at du VIRKELIG har prøvd det! Takk for svar Driver å sjekker det opp nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå