Gå til innhold

Må tisse hele tiden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har de siste tre dagene måttet gå på to veldig ofte, særlig om natten. forrige natt gikk jeg fire ganger på do, og hadde ikke drukket såå mye dagen før. Jeg tisser, men det kommer ikke så mye som det føles som på forhånd.

Det svir ikke eller noe sånt.

Vet noen hva dette kan være??

Har også hatt mye luft i magen de siste dagene, og da kommer hypokondersiden frem og lurer på om det kan være noe farlig??

Råd / beroligende middel mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være urinveisinfeksjon. Mange som ikke kjenner noe til sviing selv om de har krafitg urinveisinfeksjon. Levèr en urinprøve hos legen, de sjekker den mens du venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være urinveisinfeksjon. Mange som ikke kjenner noe til sviing selv om de har krafitg urinveisinfeksjon. Levèr en urinprøve hos legen, de sjekker den mens du venter.

Takk for svar!

har ikke mulighet til å gå til legen da jeg er bortreist for øyeblikket. Er det noe jeg kan gjøre med det selv selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

har ikke mulighet til å gå til legen da jeg er bortreist for øyeblikket. Er det noe jeg kan gjøre med det selv selv?

Drikk masse! Gjerne appelsinjuice. Disse bakteriene trives dårlig i surt miljø.

Jeg pleier å bøtte innpå med enorme mengder C-vitaminer så fort jeg kjenner symptomene, 6-8000 mg i døgnet, og da gir det seg faktisk.

Men jeg ville nok sørget for å få levert en urinprøve så fort som mulig. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk masse! Gjerne appelsinjuice. Disse bakteriene trives dårlig i surt miljø.

Jeg pleier å bøtte innpå med enorme mengder C-vitaminer så fort jeg kjenner symptomene, 6-8000 mg i døgnet, og da gir det seg faktisk.

Men jeg ville nok sørget for å få levert en urinprøve så fort som mulig. God bedring!

ok. har helt i meg en liter tranebærjuice og skal nå begynne på kartongen med appelsinjuice. håper det hjelper :D

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva annet enn UVI kan det være?

Spist eller drukket noe vannlatende

Graviditet

Eggløsning (var overbevist om at jeg var i ferd med å få UVI en gang i måneden i flere måneder før det plutselig gikk opp et lys for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likedan når jeg har eggløsning, så det kan være det.

Før så tisset jeg to ganger i timen, om ikke mer (!!!) men fant ut etter en stund at det logiske svaret kanskje ville være å kutte ned på kaffen... Det hjalp! Men nå skal det sies at jeg levde på opptil 30 kopper kaffe om dagen da.... Har kuttet ned til max 2 kopper dagen, det funker fint. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...