Gå til innhold

Nå mangler det bare 155 underskrifter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

what???? er det forbudt å amme på offentlige steder?????

det hadde jeg ingen anelse om!! det er seriøst det dummeste forbudet jeg har hørt om! forbudt å gi barnet sitt mat fra puppen! djiiz! da har jeg hørt det også!

har ikke kastet meg et blikk eller en tanke når jeg har sett mødre som har ammet barna sine på kafeer eller slikt.. helt naturlig- spør du meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_søta_*
Skrevet
what???? er det forbudt å amme på offentlige steder?????

det hadde jeg ingen anelse om!! det er seriøst det dummeste forbudet jeg har hørt om! forbudt å gi barnet sitt mat fra puppen! djiiz! da har jeg hørt det også!

har ikke kastet meg et blikk eller en tanke når jeg har sett mødre som har ammet barna sine på kafeer eller slikt.. helt naturlig- spør du meg!

Det er ikke forbudt å amme på offentlige steder, men denne gruppen vil ha lovfestet rett til å amme overalt.

Det er jo sjeldent det er forbudt å amme noe sted, selvom noen restauranter etc ikke synes det er ønskelig, så å lovefeste det synes jeg er drøyt og totalt unødvendig. Det finnes jo tusen kafeer disse mødrene kan gå på, så de slipper helt klart å sitte inne hele ammeperioden slik det står i oppropet.

Jeg personlig synes det er helt greit med diskre amming neste overalt. Men det er tydleig at jeg og mange av mødrene har ulik oppfattnign av hva diskre er. Alle snakker jo om at de ammer så diskre at ingen kan se puppene, men jeg har fått pupper i tryne atskillige ganger og synes ikke det er stas. kall meg gjerne prippen, jeg er nemlig det.

Ja til mødre som tar hensyn til ikke-ammende! Det er mitt opprop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...