Gå til innhold

"Vask en gang om dagen er nok"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Spesialistene sier at det holder å vaske seg nedentil èn gang om dagen. (og ellers på kroppen) Jeg er slettes ikke enig. Dusjer man om morgenen og har sengekos på kvelden (inkl. oralsex) er det vel flere som føler for å bryte "dusjeloven" og dusje en ekstra gang på kvelden før kosen inntreffer??

Er jo ikke noe gøy å la kjæresten bedrive oralsex dersom det er over 12 timer(vanlig dag) siden sist man dusjet..

Jeg synes i såfall dette høres veldig rart ut - èn gang om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må kanskje nyansere litt. Ja, det er nok å vaske seg en gang om dagen for å holde en god hygiene, men iblant ønsker man litt ekstra hygiene for spesielle aktiviteter. Som å vaske underlivet før oralsex. Eller å pusse tennene en gang ekstra før du går til tannlegen. Vaske håret før du går til frisøren, selv om du vasket det kvelden før. Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kanskje nyansere litt. Ja, det er nok å vaske seg en gang om dagen for å holde en god hygiene, men iblant ønsker man litt ekstra hygiene for spesielle aktiviteter. Som å vaske underlivet før oralsex. Eller å pusse tennene en gang ekstra før du går til tannlegen. Vaske håret før du går til frisøren, selv om du vasket det kvelden før. Osv.

Men driver man med oralsex nesten hver kveld blir "dobbelvask" fort en vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men driver man med oralsex nesten hver kveld blir "dobbelvask" fort en vane.

hehe, jeg tror det er lurt å dusje etter behov jeg. Jeg dusjer for.eks etter sex fordi jeg er mye plaget med UVI selv om jeg har dusjet før på dagen. Dusj så mye du vil du, men bruk milde såper eller bare vann så du ikke endrer pH :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men driver man med oralsex nesten hver kveld blir "dobbelvask" fort en vane.

På grunn av oralsex nesten hver kveld vasker jeg meg bare om kvelden i underlivet. Ofte dusjer jeg om morgenen, men da bruker jeg ikke såpe og vasker ikke "aktivt" i underlivet, dermed teller ikke det som en vask synes jeg. Så slipper dobbeltvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...