Gå til innhold

Støtende eller morsomt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lulle_*
Skrevet

Denne saken har vakt harme blant noen, mens andre ler. De fleste er kanskje likegyldige?

I allefall synes jeg det vitner om kreativitet. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken støtende eller morsomt. Kjedelig. Jeg ser ikke helt poenget.

Og hvorfor skulle du gi noe slikt i julegave til noen? Hadde jeg fått noe sånt, hadde den bare gått rett i bosset.

Skrevet

Hva skal man med den? :klø: Hadde nok ikke satt så stor pris på den. Men man kan kanskje sy sammen flere og bruke dem til grytekluter eller ørevarmere? :fnise:

Skrevet
Hva skal man med den? :klø: Hadde nok ikke satt så stor pris på den. Men man kan kanskje sy sammen flere og bruke dem til grytekluter eller ørevarmere? :fnise:

Gryteklutegave til bestemor... :fnise:

Skrevet
Men man kan kanskje sy sammen flere og bruke dem til grytekluter eller ørevarmere? :fnise:

Ha, ha, ha, ØREVARMERE! Den lo jeg godt av! Kan liksom virkelig se det for meg, de har jo også unektelig passende fasong til ørene også, da. :ler:

Gjest Heloise
Skrevet
Denne saken har vakt harme blant noen, mens andre ler. De fleste er kanskje likegyldige?

Litt kjedelig egentlig, synes jeg... :sjenert:

Skrevet

Synes ingen av delene egentlig, bare utrolig snodig og litt herlig. :fnise:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Leste artikkelen til denne saken og så der at noen hadde laget en nålepute med form som en penis. :ler:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Javelnei. Og når ble det nytt med kjønssorganformede ting?

Skrevet

Sånn humor er forbeholdt gutter på 14 + menn og kvinner som har et fraværende sexliv. ;)

Skrevet

Denne strikke tingen skriker fjortis. Jeg hadde vært flau om jeg hadde gitt denne i gave til noen.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Hverken støtende eller morsom. Bare tåpelig.

Gjest en gjest til
Skrevet
Verken støtende eller morsomt. Kjedelig. Jeg ser ikke helt poenget.

Og hvorfor skulle du gi noe slikt i julegave til noen? Hadde jeg fått noe sånt, hadde den bare gått rett i bosset.

Henger meg på den uttallelsen her.

:fnise: Der var jo et forslag ja.

Sånn humor er forbeholdt gutter på 14 + menn og kvinner som har et fraværende sexliv. ;)

LOL Der tror jeg du traff spikeren på hodet.

Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget, og ser ikke humoren.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er ikke sikker på om jeg hadde forstått hva det skulle være om jeg ikke hadde lest overskriften engang jeg.

Fant den overhodet ikke morsom, men det er sikkert noen der ute som setter pris på å få noe sånt. Tviler sterkt på at jeg kjenner noen!

Skrevet

Utrolig teit ting, og denne dama har tydeligvis et oppheng i fitta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...