Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Skal studere på ntnu i Trondheim etter nyttår, og har fått studenthybel på Steinan studentby. Er det noen som vet hvor langt det er fra Steinan til Dragvoll? Hvor lang tid bruker jeg på å gå? Går det busser?? Har aldri vært i Trondheim og er ikke kjent der...
fuerza Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Det går busser fra Steinan til Dragvoll, men da må du bytte buss. Først 52-bussen, deretter 5-bussen. Det går også fint an å gå til Dragvoll, det tar vel 20-30 min.
Annikken Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Se opp for Steinstock, Steinans årlige vårfestival - en hel dag/ kveld med live musikk på en liten utescene, med masse studenter og kassepils :D Steinan er en fin plass å starte, men det hadde kanskje vært greit å flyttet nærmere "buss 5-linja" etter hvert. Steinan er kanskje litt "bortgjemt", men man får ikke drømmehybelen med én gang. Kanskje havner du i kollektiv med mennesker du kommer til å kjenne resten av livet. Det skjedde meg. (Jeg bodde ikke på Steinan dog.) Trondheim er garantert Norges beste studieby. Jeg ser tilbake på mine år med glede :D
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 TRONDHEIM <3 For meg er det Norges New york Alltid noe som skjer, mer enn i Oslo. Merkelig, men sant. (Har bodd 2 år begge stedene, og elsker begge byene. Men TRONDHEIM ALTSÅ!!! SJEL!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå