Gå til innhold

Lager dere sang til brudgommen, eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for brudgommen på selve dagen? Lager dere sang?

Holder dere tale?

Underholder dere på annet vis?

Fortell, fortell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skal gjører begge deler. Skrive en sang alle kan være med og synge men vil gjerne også si noen personlige ord. Selv om jeg helt sikkert kommer til å begynne å grine....12

Skrevet

Hei!

Forloveden min har alltid sagt at han ikke liker slike sanger. (egentlig ikke "allsanger" i det hele tatt) Dette tar jeg hensyn til, og lar derfor være å lage sang til han.. Derimot skal jeg holde tale!!!

Skrevet

Ja! Jeg har skrevet sang til Silje Nergårds melodi "Two sleepy people". Den er kjempefin. Og så har jeg tatt sangleksjoner - for jeg har ikke akkurat den største og beste stemmen. Så for meg er dette virkelig å gå ut av min komfortable sone. Med 80 gjester og hjelpe meg!!! Både gruer og gleder meg. Men vet 'HAN vil sette utrolig stor pris på det!

Skrevet

Etter utallige forsøk på å prøve å skrive en sang selv til han, fikk jeg noen andre til å skrive en sang. det blir "yesterday" - syntes den er ille fin! HATER sånne sanger med melodi "pål sine høner" til sin kjære!

Tale kunne jeg ikke holdt siden jeg er litt av ei gråtekone icon_smile.gif

Vet om noen som har kjøpt tre røde roser (tro, håp og kjærlighet) og fremført et lite dikt per rose.

Lykke til med hva enn du finner på til han icon_smile.gif

Skrevet

Holdt tale, men har selv lett for å sippe, så den ble heller litt mer humoristisk. Men for guds skyld, får du fort nerver eller vil uansett gråte - skriv en sang. Var i et bryllup en gang hvor forlover holdt tale, gjestene hørte ikke et ord, hun gråt seg gjennom alt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...