Gå til innhold

Skal lage fotokalender

Fremhevede innlegg

Gjest kalendern
Skrevet

Hadde tenkt å lage kalender med egne bilder til julegave i år. Lurte på om noen vet hvor man kan kjøpe "materialene"? Har vært på fotobutikker, elkjøp og binders, men finner ikke det jeg ser etter. Dvs, jeg har kjøpt a4 foto-ark, og printet ut alle månedene, så det eneste jeg egentlig trenger er noe til å knipse det sammen med/få det til å henge sammen på et (fint) vis.. da jeg spurte etter det på en butikk sa ekspeditøren: uhm.. nei, men du kan jo eventuelt bruke hullemaskin og hyssing.. Ikke akkurat i den retningen jeg tenker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Kanskje du kan gå innom en forretning hvor de driver med papir og innbinding (Trykkeri?). De kan sikkert hjelpe deg :)

Skrevet

Allkopi gjør det og sannsynligvis alle andre steder hvor de trykker.

elle så kan du kjøpe en sånn hos Clas Ohlson. Da må du kjøpe spiraler i tillegg. Selger også på Clas, men bare i plast.

Skrevet

Hvis du går på en ren hobbybutikk kan det godt hende du kan få noen gode ideer.. De fleste som jobber der er kreative mennesker med mye kunnskap! :)

Skrevet

De kopisentrene jeg har vært innom har utstyr for å feste sammen ark med enten metall- eller plastspiral.

Alternativt kan du kjøpe et stanseverktøy og feste sammen arkene med noen bokringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...