Gjest kalendern Skrevet 22. oktober 2008 #1 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hadde tenkt å lage kalender med egne bilder til julegave i år. Lurte på om noen vet hvor man kan kjøpe "materialene"? Har vært på fotobutikker, elkjøp og binders, men finner ikke det jeg ser etter. Dvs, jeg har kjøpt a4 foto-ark, og printet ut alle månedene, så det eneste jeg egentlig trenger er noe til å knipse det sammen med/få det til å henge sammen på et (fint) vis.. da jeg spurte etter det på en butikk sa ekspeditøren: uhm.. nei, men du kan jo eventuelt bruke hullemaskin og hyssing.. Ikke akkurat i den retningen jeg tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. oktober 2008 #2 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kanskje du kan gå innom en forretning hvor de driver med papir og innbinding (Trykkeri?). De kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Del Skrevet 26. oktober 2008 Allkopi gjør det og sannsynligvis alle andre steder hvor de trykker. elle så kan du kjøpe en sånn hos Clas Ohlson. Da må du kjøpe spiraler i tillegg. Selger også på Clas, men bare i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 27. oktober 2008 #4 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du går på en ren hobbybutikk kan det godt hende du kan få noen gode ideer.. De fleste som jobber der er kreative mennesker med mye kunnskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Frigg Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 De kopisentrene jeg har vært innom har utstyr for å feste sammen ark med enten metall- eller plastspiral. Alternativt kan du kjøpe et stanseverktøy og feste sammen arkene med noen bokringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå