Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har nå søkt trygdesrettet attføring, fordi jeg har fått en permanent sykdom og allerede har en jobb som passer meg, men jeg tjener for lite til å klare meg. Jeg skjønner ikke så mye av dette, det virker som det tar laaaaang tid. Noen som har vert gjennom dette og som kan forklare meg? Får jeg ikke noe støtte\penger i mellomtiden, kan jo ikke vente helt til juni 2009?! det var så lenge denne behandlingplanen skulle vare...! Jeg er forvirret og forvilet...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel yrkesrettet attføring du sikter til? (Tror ikke det er noe som heter trygdesrettet?? Man retter det jo MOT at du skal få et yrke, altså yrkesrettet, ikke mot at du skal få mer trygd..) Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil, folkens! Ellers tror jeg at grunnen til at du ikke har fått svar fra andre her, er at det er litt vanskelig å skjønne hva du mener.. skal du attføres tilbake til en jobb du allerede har? Har du fått en behandlingsplan, og i så fall får du vel støtte allerede? Skjønner ikke, jeg... ring saksbehandleren din du.
hufsa! Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel yrkesrettet attføring du sikter til? (Tror ikke det er noe som heter trygdesrettet?? Man retter det jo MOT at du skal få et yrke, altså yrkesrettet, ikke mot at du skal få mer trygd..) Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil, folkens! Ellers tror jeg at grunnen til at du ikke har fått svar fra andre her, er at det er litt vanskelig å skjønne hva du mener.. skal du attføres tilbake til en jobb du allerede har? Har du fått en behandlingsplan, og i så fall får du vel støtte allerede? Skjønner ikke, jeg... ring saksbehandleren din du. Samme her,sjønner ingenting.Har vært igjennom alt men kan ikke hjelpe når jeg ikke sjønner spør ;-)
Gjest Trygda Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Kjære Forvirret, det virker som om du har fått litt dårlig informasjon fra NAV, noe som er helt normalt. Hvis det er søknaden din som tar så lang tid å behandle, så må du henvende deg til sosialen og få hjelp der. Hvis du får innvilget attføring, vil du få etterbetalt fra det tidspunktet du søkte, minus det du eventuelt har fått fra sosialen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå