Gå til innhold

Vandring i England eller Skottland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt en eller to ukers vandring i Storbritannia? Vi vurderte å gå i 1-2 uker neste år. Lurte derfor på om det var noen andre som har gjort noe lignende? Kanskje noen har noen tips på når på året det er best å dra? Og ikke minst hvor.... :)

Vi skal ha med oss hunden vår også, så noen byvandring er ikke det jeg er på utkikk etter ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Vi gikk i Skottland for en del år siden. Vi kjørte fra sted til sted, og gikk turer underveis. Men på veien så vi en kjent vandringsvei (som jeg dessverre ikke husker navnet på) som så veldig fin ut. Isle of Skye var også et fantastisk område, spesielt i Cuillin-fjellene.

Jeg mener å huske at dette var et område som var forbeholdt erfarne klatrere, men det gikk an å gå flotte turer i området også.

Skrevet

Høres spennende ut! Hvor gikk dere fra da? Vi vurderer sterkt Skottland, innbiller meg at det er et helt ypperlig klima for hunden...

Gikk dere lenge?

Vi vurderer å gå fra ett område til et annet. Vi har faktisk også lurt på om vi skulle leie... eh.... kremt.... campingbil.... :dåne: Selv fordrar jeg ikke campinglivet, men ser jo at det å ha hunden med kanskje kan by på enkelte overnattingsproblemer....

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Vi hadde med oss eldstemann som da var ca åtte måneder. Han satt i bæremeis da vi gikk turer.

Vi gikk noen turer i Glencoe. Dette var stort sett dagsturer. Vi sov på diverse b&b, hvor vi kunne ha med ekstra babyseng. Sjekk ut Cullin på Isle of Skye også.

Endret av Elastica
Skrevet

Ser helt topp ut!! Takk for linker, skal sjekkes ut litt nærmere sammen med mannen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...