Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei... har nettopp fått lånet mitt fra skolen. Jeg fikk kun for halvtidsstudent of skulle hatt for fulltid. Det står;

På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 21 250 i støtte.

På denne søknaden er du for våren innvilget kr 21 250 i støtte.

Vi gjør oppmerksom på at deler av tildelingen vil bli overført månedsvis til konto. Se utbetalingsspesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret.

Støttebeløpet for høsten fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 21 250.

Støttebeløpet for våren fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 21 250.

Dette betyr at jeg bare har fått 21 250 hvert halvår? Ikke 42 500 på ett år? Er skikklig stressa nå:( Aner ikke hva som har skjedd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på du søkte fullt stipend og lån, da?

Henger du eventuelt etter med noen studiepoeng? Tar du full studiebelastning?

Du gir oss ikke akkurat så mye å jobbe med. Ring Lånekassen, du.

Skrevet
Dette betyr at jeg bare har fått 21 250 hvert halvår? Ikke 42 500 på ett år? Er skikklig stressa nå:( Aner ikke hva som har skjedd...

Hva mener du? Får du 21.250,- hvert halvår vil det jo bli totalt 42.500,- på ett år.

Gjest LanaLane
Skrevet

Har hun ikke bare skrevet feil? Fulltidsstudenter skal jo ha litt over 40 000 hvert semester?

Skrevet

Jeg skrev feil, jeg har fått 42000 på ett år, 21500 halvår. Jeg har bare fått for deltidsstudent, men vet nå grunnen!!!

Jeg hadde skrevet FEIL i søknaden! Må søke om støtte på nytt for å få den 2 halvdelen min :( Jævla surrehue!!

Husker ikke hva jeg fikk i fjord som fulltidsstudent, men fikk over 42000 hvert semester! (mer enn 84000,- på ett år)

For jeg fikk 38 000,- første mnd og 6100 resten av første halvåret, også fikk jeg 20 000 i jan. eller no, og 6100 resten av halvår 2.

Husker dere hva det meste støtten man kan få av lånekassen? altså lån?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...