janne84 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har fått den æren av jeg får være med å starte opp en helt ny barnehage. Jeg skal være pedagogisk leder på en av basene.. Det er jo mye som skal organiseres og ordnes, så jeg tenkte kanskje noen der ute hadde noen tips? Så langt er jeg kommet til navn og bilder av barna på plassene deres. vet der er mye mer, så kom gjerne med innspill
Titti72 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg så en barnehage som var nyåpnet og hvor de forskjellige avdelingene hadde laget skjerf (av billige linkluter) med farge. Sånne knutegreier i vannbad... Hva pokker heter det igjen..... Isåfall så hadde alle på hver avdeling sin farge, og da var det lett for ungene å "finne" sin voksen og kompis.
Titti72 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Kan du påvirke hva de kjøper inn av møbler? Er det store barn, eller de små?
janne84 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 tror ikke jeg kan påvirke så mye av stor innkjøp, men kan vel gjerne komme med forslag Vet enda ikke hvor jeg havner, men tror at jeg havner på småbarn frem til sommeren..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå