Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Siden mine foreldre fikk lagt inn varmepumpe i huset, har merkelige ting skjedd. Mamma har funnet makk i melposer, og til og med i en nøttepose som var åpnet var det ikke nøtter igjen, bare makk. Disse makkene ser ut til å forpuppe seg, og blir sannsynligvis til møll. Utrolig ekkelt spør du meg. Hun er nøye med vasking, og på bare en liten stund, fant hun pupper som hadde blitt lagt i skuffens skinne.

På nyheter på radio for en stund siden, tok de opp at renseriene hadde funnet en slags møll i klærne. Dette kunne ha en sammenheng med at det er tørrere luft i husene, etter varmepumpene kom i hus.

Er det noen som har vært plaget med det samme? Noen som har ideer om det kan være noe annet som forårsaker det?

Hilsen Elin S. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Siden mine foreldre fikk lagt inn varmepumpe i huset, har merkelige ting skjedd. Mamma har funnet makk i melposer, og til og med i en nøttepose som var åpnet var det ikke nøtter igjen, bare makk. Disse makkene ser ut til å forpuppe seg, og blir sannsynligvis til møll. Utrolig ekkelt spør du meg. Hun er nøye med vasking, og på bare en liten stund, fant hun pupper som hadde blitt lagt i skuffens skinne.

På nyheter på radio for en stund siden, tok de opp at renseriene hadde funnet en slags møll i klærne. Dette kunne ha en sammenheng med at det er tørrere luft i husene, etter varmepumpene kom i hus.

Er det noen som har vært plaget med det samme? Noen som har ideer om det kan være noe annet som forårsaker det?

Hilsen Elin S. :)

Har hatt varmepumpe i flere år men aldri hatt noen slike problemer.

Skrevet

Usj, dette hørtes veldig ekkelt ut. Vi har akkurat fått varmepumpe, så håper ikke det skjer med oss :hakeslepp:

Skrevet

Vi har hatt varmepumpe nå i to år og har aldri opplevd noe lignende.

Det vi har merket er et blomstrene mine stortrives og er vakre og frodige som aldri før.

Det må jo være en annen grunn hvorfor det pluttselig er kommet makk og møll hjemme hos foreldrene dine. Fra varmepumpe? Høres veldig merkelig ut syns jeg.

MEN man skal aldri si aldri, for rare ting skjer hele tiden.

Har de tatt dette opp med produsenten av varmepumpen? Hørt noe slik før?

Skrevet

Vi har hatt i 3 år og dette har jeg verken hørt om eller opplevd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...