Gjest Gjest_kreativa_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vi har ei stor kjellerstue og jeg aner ikke hvilken belysning som kan passe.....om jeg skal ha flere taklamper eller mange små lamper.....blir kjempeglad hvis noen har noen gode ideer og tips til meg:)) takkitakk
Gjest Marlo Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Da jeg ikke er tankeleser, så vet jeg nå ingenting om hvor stort det er, om dere har vinduer, evnt hvor store vinduer, hva dere har av møbler der, ja jeg klarer ikke lese meg til noenting. Det finnes et hav av belysning, men alt passer ikke til alt
Gjest Gjest_kreativa_* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Da jeg ikke er tankeleser, så vet jeg nå ingenting om hvor stort det er, om dere har vinduer, evnt hvor store vinduer, hva dere har av møbler der, ja jeg klarer ikke lese meg til noenting. Det finnes et hav av belysning, men alt passer ikke til alt Heihei Ja,du har så rett.....tenkte ikke så langt:-)) KJellerstua er 40 kvm,med 4 vindu på ca 1meter både i breidde og høyde,som ikke går ned til gulvet. Har kontorpult,sofa og et lite bord, tv og ei bokhylle......det er mest et rom for barna:)
Gjest Asti Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti
Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Heihei Ja,du har så rett.....tenkte ikke så langt:-)) KJellerstua er 40 kvm,med 4 vindu på ca 1meter både i breidde og høyde,som ikke går ned til gulvet. Har kontorpult,sofa og et lite bord, tv og ei bokhylle......det er mest et rom for barna:) Siden det er et rom som er mest for barna, så ville jeg hatt litt solide lamper som ikke kan knuses, ødelegges eller rives ned (avhengig av alder på barna selvfølgelig) På kontorpulten så kan du ha en vanlig skrivebordslampe i taket en skikkelig lampe som lyser opp mesteparten av rommet da det trengs noen ganger to vegglamper over sofaen kan være greit om de vil sitte å lese eller noe. Så kan du jo i ett hjørne ha tre lamper som henger ned i forskjellige lengder (fra taket altså) som skaper litt god stemning og som kan være litt fargerike og morsomme å se på (de kan være i et hjørne hvor det ikke er vinduer og ellers er litt mørkt)
Gjest New Dawn Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 I vår kjellerstue har vi en skinne i taket med 3 spoter som kan lyse i ønsket retning, i tillegg har vi en stålampe fra Ikea, en bordlampe og en skrivebordslampe .. synes det er fint med variert belysning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå