Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Registrerte meg på ei side som koster penger. Alt gikk fint. Dagen etter så gikk det plutselig ikke an å logge seg på. Sendte de en mail og fikk svar. Dette stod blandt annet og brukerkontoen min har blitt deaktivert pluss dette (men ikke noe mer enn det): your credit card has declined our charge Men hva menes med dette? Hvorfor skjedde dette? (har vært der før uten problemer).
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Det synes klart at jentene må sone i Bolivia. Dels pga at Norge ikke har noen utleveringsavtale med Bolivia, dels da straffene de får, langt vil overskride maksimumsstraffen i Norge. Det er vel lite sannsynlig at noen av dem slipper ut av fengsel før de er i 70-årene. Det er greit med strenge straffer for narkotikaforbrytelser. Jeg synes likevel at straffen på 4 års fengsel pga 3 valmuefrø fra et rundstykke, er i overkant av hva som er rimelig. Da har jeg løst problemet. Hadde visst skrevet feil land da jeg registrerte meg så ikke rart det ikke gikk i gjennom. Men rart at jeg faktisk kunne være innlogget og bruke siden fra jeg registrerte meg en gang på natta til jeg gikk å la meg noen timer senere. Var ikke før dagen etter jeg oppdaget at kontoen var låst. Trodde det ikke skulle gå i gjennom om man skrev feil på kortinformasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå