Gå til innhold

Hva er galt med mitt kredittkort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Registrerte meg på ei side som koster penger. Alt gikk fint. Dagen etter så gikk det plutselig ikke an å logge seg på. Sendte de en mail og fikk svar.

Dette stod blandt annet og brukerkontoen min har blitt deaktivert pluss dette (men ikke noe mer enn det):

your credit card has declined our charge

Men hva menes med dette? Hvorfor skjedde dette? (har vært der før uten problemer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det synes klart at jentene må sone i Bolivia. Dels pga at Norge ikke har noen utleveringsavtale med Bolivia, dels da straffene de får, langt vil overskride maksimumsstraffen i Norge. Det er vel lite sannsynlig at noen av dem slipper ut av fengsel før de er i 70-årene.

Det er greit med strenge straffer for narkotikaforbrytelser.

Jeg synes likevel at straffen på 4 års fengsel pga 3 valmuefrø fra et rundstykke, er i overkant av hva som er rimelig.

Da har jeg løst problemet. Hadde visst skrevet feil land da jeg registrerte meg så ikke rart det ikke gikk i gjennom.

Men rart at jeg faktisk kunne være innlogget og bruke siden fra jeg registrerte meg en gang på natta til jeg gikk å la meg noen timer senere. Var ikke før dagen etter jeg oppdaget at kontoen var låst. Trodde det ikke skulle gå i gjennom om man skrev feil på kortinformasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...