Gummiloppa Skrevet 27. oktober 2008 #21 Skrevet 27. oktober 2008 Enig! Kjønnshår er knall sexy!! Liker det fordi det er så mandig! Tenker ikke noe særlig over at det er uhygienisk, for det kan vel ikke være noe særlig mindre hygienisk mer hår.. Enig!!
maren Skrevet 27. oktober 2008 #22 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg liker også at typen har gjort seg noe flid der nede. Trenger ikke å være glatt, men utstikkende hår er ikke mye pent. Derimot hva han gjør med bjellende bryr meg ikke, jeg har ikke noe med de å gjøre uansett.
Gjest Clementine Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 For mye hår er turn-off. Dessuten ser pikken så mye mindre ut :gjeiper:
Kristin1 Skrevet 29. oktober 2008 #24 Skrevet 29. oktober 2008 Håret skal være trimmet og stusset og ballene skal vær glatte. Men det aller viktigste er at kuken er lang og tykk.......mmmm. En stiv og stor skinnende svær kuk er det stolteste som fins!
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 29. oktober 2008 #25 Skrevet 29. oktober 2008 Hårete! enig med du!!! ) mannlig og deilig å liker pikken stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå