Gjest Gjest_jeanette_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om lokaler som er til leie,som er såpass fine at de kan brukes som bryllupslokal.. Trenger ikke være veldig fancy, helst lite og intimt( blir under 30 gjester tror jeg)!! Trenger tips.... Er helt blank sjøl.. VIl helst kunne ordne mat og alkohol selv
snart_kjerring Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 prøv å søke på kristiansand kommune og der står det utleielokaler, bland annet andøen gård, kjempe vakker og passelig til 30. har lyst til å ha mitt bryllup der men vi blir atfor mange. ellers kan du prøve offisersmessa på gimlemoen. offisersmessa.no lykke til
Gjest Kristiansander Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 prøv å søke på kristiansand kommune og der står det utleielokaler, bland annet andøen gård, kjempe vakker og passelig til 30. har lyst til å ha mitt bryllup der men vi blir atfor mange. ellers kan du prøve offisersmessa på gimlemoen. offisersmessa.no lykke til Grendehus (som leies gjennom kommunen) har ofte alkoholforbud, tror jeg. Andøen gård er vakker, men der er det forbudt med høyhælte sko på grunn av slitasje på gulv. Offisersmessa er utleid "alle" bryllupsdager i 2009. Det er mulig å leie saltbuene på Bragdøya til brullup, men det krevet jo litt planlegging.
mimi82 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du er villig til å bevege deg litt ut av selve kristiansand så kan jeg på det sterkeste anbefale søgne gamle prestegård. vi giftet oss i kristiansand men hadde selve festen i søgne, og vi fikk bare skryt for valg av lokalene. Vi var ca 40, men de har lokaler som kan ta mange og mindre lokaler:-)
sommerbrud09 Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Kristiansand seilforening er koselig, tømmerstø grendehus, strandpromenaden 31 er noen forslag...
leandra Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Odd Fellow har nydelige, nyoppussede selskapslokaler, var nylig der i selskap med ca 40. Perfekt størrelse og veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå