Gå til innhold

Rød løper til bruk på gress

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha bryllupet i hagen med partytelt. Og det blir da noe meter å gå fra der bilene blir parkert og bort til teltet. Da tenkte jeg å få tak i rød løper slik at høye hæler ikke synker ned og blir ødelagt. Ville jo vært trist. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette? Blir kjempe glad for alle tips!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pokker så dyrt.... :(

Skrevet (endret)

Hva med å kjøpe meterslengder med teppe som er rødt hos en fargeforhandler eller andre steder der hvor du får kjøpt tepper? Skulle tro de hadde noe lignende.. og ikke så altfor dyrt..

Her for eks: Rød løper i meters lengde

Endret av Christal
Skrevet

Du kan kjøpe alright rødt stoff i metervare på Ikea.

Det skal vi gjøre...

Gå bare inn på Ikea sine hjemmesider, og se på metervare, eller besøk en ikea butikk.

Billigste jeg fant var til kun 19,- pr meter, og da blir det jo ikke så dyrt :)

Dessuten pleier de å ha en del tilbud på varehusene som ikke står på nett.

Kan finne mye fint, og mye billig der :)

Lykke til :tommel:

Gjest gjest_musica
Skrevet

Ja, løperne var ikke billige, så du kan jo vurdere om du vil kjøpe rødt stoff på IKEA eller noe annet sted. Vær bare oppmerksom på at dette ikke blir helt det samme. Jeg har vært i bryllup der man brukte slikt tynt stoff som løper. For det første lå ikke stoffet rett og pent over gresset, da bakken ikke var jevn. For det andre dro bruden med seg en del av løperen med slepet på kjolen, slik at det ikke så ut som noen løper lenger. Den ble heller ikke pen når alle gjestene hadde gått på den.

Dersom du bare skal bruke løperen til å gå på når dere kommer til stedet, og det ikke er så farlig hvordan den ser ut, kan du jo vurdere å kjøpe stoff på IKEA. Om du derimot skal la den ligge der en stund, mange skal gå på den og den skal se fin ut ville jeg heller vurdere å kjøpe eller leie en løper.

Skrevet

Dersom det finnes noen billige plater går det kanskje an å stifte dette på? Men det blir vel akkurat like dyrt og mye mer tidkrevende :fnise:

Må jo bare bite i det sure eple og bruke en skau med penger på det - for vi må ha det. Regner med det blir en del turer frem og tilbake til toalett m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...