Gjest rosaa-93 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har lyst til å bli modell i Fillipinene, men ikke i Norge siden jeg har ikke en sjangs, jeg er ikke høy nokk. Jeg kjønner ikke hvordan man bli modell.. liksom hvordan er det du blir det ?, hvor er det du lærer det ?, hva er det du lærer ? Hvis jeg kanskje kan lære det her i Norge, har jeg større sjange for å vinne i Fillipienene, fordi da vet jeg hva jeg skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har lyst til å bli modell i Fillipinene, men ikke i Norge siden jeg har ikke en sjangs, jeg er ikke høy nokk. Jeg kjønner ikke hvordan man bli modell.. liksom hvordan er det du blir det ?, hvor er det du lærer det ?, hva er det du lærer ? Hvis jeg kanskje kan lære det her i Norge, har jeg større sjange for å vinne i Fillipienene, fordi da vet jeg hva jeg skal gjøre. Vil du bli den nye Kirby? Tror du ta proffe bilder som du sender til modellbyråer på fillipinene.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 hva er kirby ? Kirby er den fillipinske jenta som vant Frøken Norge i 2007.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har lyst til å bli modell i Fillipinene, men ikke i Norge siden jeg har ikke en sjangs, jeg er ikke høy nokk. Jeg kjønner ikke hvordan man bli modell.. liksom hvordan er det du blir det ?, hvor er det du lærer det ?, hva er det du lærer ? Hvis jeg kanskje kan lære det her i Norge, har jeg større sjange for å vinne i Fillipienene, fordi da vet jeg hva jeg skal gjøre. Du må vell ta kontakt me et modell byrå i Filipienene. Søk på nettet. Men bor du i norge? Kan jo kanskje bli litt vanskelig å være modell der, når du bor her. Da må du nesten flytte.. Her i norge så har dem modell kurs, for å finne ut om du kan være modell, eller om du passe å klarer de kravene som de lærer deg på kurset. Å kurset koster litt ja.. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Du må vell ta kontakt me et modell byrå i Filipienene. Søk på nettet. Men bor du i norge? Kan jo kanskje bli litt vanskelig å være modell der, når du bor her. Da må du nesten flytte.. Her i norge så har dem modell kurs, for å finne ut om du kan være modell, eller om du passe å klarer de kravene som de lærer deg på kurset. Å kurset koster litt ja.. Lykke til! Du må forresten ta kontakt me modell byrå for å høre om dem har kurs, eller hvordan dem gjør det på deres modell byrå.
Glynis Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 hva er kirby ? For å lykkes i bransjen må du også ha en viss oversikt over designere/modeller. Ikke at hun er noe her i Norge, men hvis du skal jobbe på et sylsmalt marked som Filippinene så er det nok kjekt å vite navnet på de som jobber der, særlig når de har samme nasjonalitet som deg.
Pebbles Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Er norske som har blitt modell i Filippinene tidligere. VG og flere andre norske aviser skrev for noen år siden om en.. Han ble oppdaget av modellspeidere når han var på ferie.
Gjest rosaa-93 Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 For å lykkes i bransjen må du også ha en viss oversikt over designere/modeller. Ikke at hun er noe her i Norge, men hvis du skal jobbe på et sylsmalt marked som Filippinene så er det nok kjekt å vite navnet på de som jobber der, særlig når de har samme nasjonalitet som deg. Jeg har ikke tenkt til å jobbe da, bare lære meg hvordan man blir modell..
Gjest roosa-97 Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Du må forresten ta kontakt me modell byrå for å høre om dem har kurs, eller hvordan dem gjør det på deres modell byrå. du mener vell i norge ?
Gjest rosaa-93 Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Du må vell ta kontakt me et modell byrå i Filipienene. Søk på nettet. Men bor du i norge? Kan jo kanskje bli litt vanskelig å være modell der, når du bor her. Da må du nesten flytte.. Her i norge så har dem modell kurs, for å finne ut om du kan være modell, eller om du passe å klarer de kravene som de lærer deg på kurset. Å kurset koster litt ja.. Lykke til! Det jeg kansje har tenkt at hvis jeg går på kurs her i norge, så kan jeg reise til fillipinene & bli modell der.. tror du det vil gå ?
Glynis Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har ikke tenkt til å jobbe da, bare lære meg hvordan man blir modell.. Man blir ikke modell, man jobber som modell.
Rossi Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Man blir ikke modell, man jobber som modell. Ojaa.. må man være med i ett kurs da ?
Annikken Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Be aware om at det finnes ikke større drittbransjer enn mote- og musikkbransjen. Bare skitkasting, backstabbing og hardt arbeid for tilsynelatende ingen ting, verken opprykk, prestisje eller lønnsøkning. Et konstant jag for å prestere. Jeg ville tatt en utdannelse vedsidenav
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå