Gå til innhold

Å suge kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips. Har ikke gjort det før. Men har nå fått meg kjæreste og har lyst å prøve. Hvordan gjør man det? Hva er best? :sjenert:

Pleier han å sitte eller ligge? Er det lettest å sitte over han mens han ligger? :sjenert:

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan du sitter/ligger er ikke så viktig. Det viktigste er hvordan du gjør det.

1. Ikke raspe han med hendene.

2. Ikke suge alt du orker(å suge er et litt misvisende uttrykk)

3. Hold med handa rundt "roten" og la handa følge munnen opp og ned.

Skrevet
Hvordan du sitter/ligger er ikke så viktig. Det viktigste er hvordan du gjør det.

1. Ikke raspe han med hendene.

2. Ikke suge alt du orker(å suge er et litt misvisende uttrykk)

3. Hold med handa rundt "roten" og la handa følge munnen opp og ned.

Mente selvfølgelig tennene i pkt 1, ikke hendene.

Skrevet

Bruk masse spytt.

Kos deg, og vis ham at du liker det!

Skrevet

Lek med tunga, vis at du liker det (se opp på ham og smil, f.eks, hvis han ser på deg), bruk hendene samtidig.

Og IKKE blås. Det engelske uttrykket "blowjob" er skrekkelig misvisende.

Skrevet

Og husk at "deep throat" ikke er så deilig. Det er myke og krevende lepper rundt hodet og staken som er deilig.... Gjerne kombinert med litt godt "håndarbeide"....

=) Lykke til

Skrevet
Og husk at "deep throat" ikke er så deilig. Det er myke og krevende lepper rundt hodet og staken som er deilig.... Gjerne kombinert med litt godt "håndarbeide"....

=) Lykke til

Akkurat det varierer vel fra person til person?

Men det er kanskje ikke det ultimate å starte med. ^.^

Skrevet

Også går det ann å spørre han man suger da ;)

Jeg spør min kjære om alt, hva han liker og ikke liker, om det er noe han vil jeg skal gjøre anderledes etc.

I begynnelsen så turte han ikke si så mye og sa at alt var helt fint, men etterhvert når han skjønner at jeg ikke blir såret om jeg gjør noe galt, så tør han si mer ifra.

Skrevet

Tja, det veldig forskjellig. Men det jeg har lært er vel å variere litt. Suge fort, sakte, mye tunge, bare lepper, bare tunge, kanskje få med litt pung (kommer an på hvor kilen han er). Men det kommer av seg selv når man holder på. Og pass på å ikke klemme for hardt hvis du bruker hender også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...