SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Kunne du blitt sammen med en som for eksempel brukte kokain et par ganger i måneden (eventuelt andre partydop)?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Kunne du blitt sammen med en som for eksempel brukte kokain et par ganger i måneden (eventuelt andre partydop)? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hvem i helvete vil være sammen med et narkovrak?! Har man ikke bedre å bruke pengene på? Og tiden sin? Og livet sitt?
Gjest *Ulla* Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Kan ikke en gang få sagt hvor totalt uaktuelt det hadde vært.
minienthe Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 nope, ikke aktuellt. det strider mot alt jeg ønsker i et forhold og det kunne blitt en potensiell jobbkonflikt (nei, jeg er ikke politi eller toller).
Mons Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke når det gjelder sånt man snuser inn i nesen og annen råttegift. Derimot ville jeg ikke laget et stort mummer av at en voksen og stabil person tok noen trekk av en joint en sjelden gang.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Kokain, og andre sterke stoffer, nei. Finnes unntak også der, som ellers i livet. Hasj, alkohol, osv i svært moderate mengder hos en person som er klar over risikoen om som ser ut til å tåle det hadde jeg muligens vurdert.
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Kunne du blitt sammen med en som for eksempel brukte kokain et par ganger i måneden (eventuelt andre partydop)? Nei, det tror jeg ikke, men kommer kanskje ann på livssituasjonen jeg hadde vært i. Med barn hadde det vært helt uaktuellt. Kommer jo også litt ann på hvor oppegående denne personen er ellers da. Så jeg vi i utgangspunktet si nei, men blir man forelsket... :rødme:
Gjest nepa Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 I tillegg til ja; Jeg har nettopp gjort det. Ble sammen med en mann for 6 mnd siden, som da brukte kokain, extasy, amfetamin, piller og hasj i tillegg til seriøse mengder alkohol. Det var moro å være med på dette litt, men jeg sa stopp etter kort tid; knarken eller meg. Han valgte meg. Nå er jeg lykkelig samboer med en mann i full og godt betalt jobb, som kysser jorden jeg går på og gir 100% i forholdet til meg. Miraklenes tid er ennå ikke over
Blåbæret Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Nei... Enkelt og greit. Har mye dårlige opplevelser relatert med stoff så jeg har en nulltolleranse for det. Dette gjelder alle typer rusgivende middler utenom alkohol (så lenge man bruker det i kontrollerte mengder)
Antoinette Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Nei, det hadde vært aldeles utelukket for min del.
KnockedUp Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke hvis det var så ofte som et par ganger i måneden. Hadde det vært tre-fire ganger i året så ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå