Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Sliter helt sinnykt. Har søkt støtte av lånekassen om stipend/lån fordi jeg studerer heltid på NKI. Jeg er nå inne i den 9 uke og har ikke hørt ett kvekk!! Hva skjer? Ringte inn og hun sa jeg måtte logge inn på mine sider på nett for å se. Haster veldig med de pengene! noen fra NKI som også sliter med det samme?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Sliter helt sinnykt. Har søkt støtte av lånekassen om stipend/lån fordi jeg studerer heltid på NKI. Jeg er nå inne i den 9 uke og har ikke hørt ett kvekk!! Hva skjer? Ringte inn og hun sa jeg måtte logge inn på mine sider på nett for å se. Haster veldig med de pengene! noen fra NKI som også sliter med det samme? Er ikke fra NKI, men sliter med det samme. 10 uker her.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Helt vanlig. Selv venter jeg fremdeles på svar på søknad om rentefritak - 3 måneder etter at Lånekassen registrerte søknaden min som mottatt. I sommer måtte jeg vente nesten to mnd på svar på spørsmål om utdanningsstøtte.
La Luna Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Har du logget inn for å se hva det står da? Står det at søknaden er ferdig behandlet? Eller venter de kanskje på info fra skolen om du er student?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå