Gjest Spent nordlending Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skal ta bukplastikk og klarer bare rett og slett ikke bestemme meg for hvor jeg skal gjøre det. Alt bunner uansett ut i hvem som gjør inngrepet. På Klinikk Stokkans hjemmesider finner jeg dette som sier at man bør "sjekke klinikken og kirurgens renommé før man lar seg operere": http://www.klinikkstokkan.no/rAd-om-plasti...i.78079.no.html Men er ikke det litt vanskelig når klinikkene ikke kan "reklamere for seg" ref. VG i helga? Hvis noen der ute kan gi meg fordeler (og evt ulemper...) ved å ta bukplastikk i Tromsø på Klinikk Stokkan og på Aleris i Oslo så tar jeg gladelig imot all tilbakemelding. På Aleris er det flere som opererer men jeg har vært i kontakt med Hilde A Bugge. Så siden jeg ikke finner noe sted å søke etter klinikkens renommé så hører jeg bare rett og slett med dere, jeg
Gjest Gjest Anita Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke kjennskap til disse klinikkene. Jeg er operert ved Collosseum i Oslo...anbefaler denne klinikken på det varmeste. Er operert av Dr. Bjærke, men har hørt bare positivt om alle på klinikken. Dr. Bjærke er visst spesielt flink til å få til navlene pent
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Har du sett på denne siden? Kanskje noen der har brukt de klinikkene du vurderer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå