Gå til innhold

Bukplastikk

Gjest Spent nordlending

Fremhevede innlegg

Gjest Spent nordlending
Skrevet

Jeg skal ta bukplastikk og klarer bare rett og slett ikke bestemme meg for hvor jeg skal gjøre det. Alt bunner uansett ut i hvem som gjør inngrepet. På Klinikk Stokkans hjemmesider finner jeg dette som sier at man bør "sjekke klinikken og kirurgens renommé før man lar seg operere":

http://www.klinikkstokkan.no/rAd-om-plasti...i.78079.no.html

Men er ikke det litt vanskelig når klinikkene ikke kan "reklamere for seg" ref. VG i helga?

Hvis noen der ute kan gi meg fordeler (og evt ulemper...) ved å ta bukplastikk i Tromsø på Klinikk Stokkan og på Aleris i Oslo så tar jeg gladelig imot all tilbakemelding. På Aleris er det flere som opererer men jeg har vært i kontakt med Hilde A Bugge.

Så siden jeg ikke finner noe sted å søke etter klinikkens renommé så hører jeg bare rett og slett med dere, jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Anita
Skrevet

Har ikke kjennskap til disse klinikkene. Jeg er operert ved Collosseum i Oslo...anbefaler denne klinikken på det varmeste. Er operert av Dr. Bjærke, men har hørt bare positivt om alle på klinikken. Dr. Bjærke er visst spesielt flink til å få til navlene pent ;)

Skrevet

Har du sett på denne siden? Kanskje noen der har brukt de klinikkene du vurderer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...