Gå til innhold

Hva orker du når har har influensa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å kjeder meg og kom til å tenke på hvor lite man faktisk orker når man er forkjølet/har influensa, (ja, jeg har lite å gjøre:)) Så når jeg er syk så ligger jeg bare på sofaen, orker ikke noe, ikke lage mat, ikke gå med søpla, ikke ta ut av oppvaskmaskinin, ingenting... Så hva orker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker å pusse tennene, men det er en kraftanstrengelse. Utover det er det lite. Føler derfor at jeg egentlig burde settes i isolat ved influensa, av hensyn til de rundt meg! ;) Er ikke aktuelt for meg å dusje for eksempel. Jeg blir så slapp av feber at jeg ville ramlet sammen i en haug på gulvet før jeg rakk fram til håndduken. Skulle hatt sånn dusjestol som de har på sykehus!

Gjest skullebare
Skrevet

Orker ingenting. Vil bare at mamma skal komme og passe meg....

Gjest Lilleulv
Skrevet

Man blir jo dritdårlig av influensa. Jeg klarer ingenting...

Skrevet
Jeg sitter her å kjeder meg og kom til å tenke på hvor lite man faktisk orker når man er forkjølet/har influensa, (ja, jeg har lite å gjøre:)) Så når jeg er syk så ligger jeg bare på sofaen, orker ikke noe, ikke lage mat, ikke gå med søpla, ikke ta ut av oppvaskmaskinin, ingenting... Så hva orker du?

Jeg har nettopp hatt noe som lignet influensa og som viste seg å være bihulebetennelse da jeg etter to uker endelig kom meg til legevakta. Jeg sov for det meste, var bare oppe og tisset og tok knapt en skive brød. Men jeg tvang meg til å sette på oppvaskmaskinen, sette på vaskemaskinen og tørketrommelen. Min daværende kjæreste var her, så han gjorde sitt slik at jeg f.eks. fikk middag men jeg ble veldig lei av å ligge i senga dag etter dag selv om jeg var trett. Så fikk jeg antibiotika og alt ble bedre, bortsett fra med meg og kjæresten da...han beskyldte meg for å ha "hodepinesexnekt" men jeg er ikke typen som finner på dumme unnskyldninger for noe så godt...

:)

Skrevet

Ikke stort annet enn å håpe at det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...