Gå til innhold

Glemt P-pille, blødning.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, tingen er den at jeg klarte å glemme en p-pille her om dagen, så når jeg merket dettte dagen etterpå tok jeg den gamle tidlig på dagen, så den nye seint på kvelden, dette har fungert for meg tidligere, at jeg ikke har begynt å blø. det gjorde det ikke denne ganga.. :(

dette har som dere sikkert skjønner skjedd et par ganger før, å nå kommer jeg til å blø helt til jeg tar de hvite tabelettene. det passer svært dårlig med mensen nå, pga personlige grunner. kommer det til å gjøre noen skade om jeg begynner på de hvite tabelettene fra i morgen av, å hopper over de 5 siste vanlige pillene ? noen som har gjort dette før ? fungerte det ?

jeg bruker loette.

håper på positive svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, tingen er den at jeg klarte å glemme en p-pille her om dagen, så når jeg merket dettte dagen etterpå tok jeg den gamle tidlig på dagen, så den nye seint på kvelden, dette har fungert for meg tidligere, at jeg ikke har begynt å blø. det gjorde det ikke denne ganga.. :(

dette har som dere sikkert skjønner skjedd et par ganger før, å nå kommer jeg til å blø helt til jeg tar de hvite tabelettene. det passer svært dårlig med mensen nå, pga personlige grunner. kommer det til å gjøre noen skade om jeg begynner på de hvite tabelettene fra i morgen av, å hopper over de 5 siste vanlige pillene ? noen som har gjort dette før ? fungerte det ?

jeg bruker loette.

Hei!

Jeg har også problemer med å glemme p-pillene! Tar valigvis på kvelden, men hvis jeg glemmer det så tar jeg dagen etter samme som deg, men jeg lar være å ta den på den kvelden og så ender jeg plutselig å ta pillene på morgenen i steden for. For man skal jo unngå å ta 2 tabletter innen 24?

Vet ikke om det skyldes at jeg tok pillene uregelmessig, men opplevde blødning jeg og! Kraftige blødninger! Og det rare er at den kom kun under sex, noen timer etter var jeg helt tørr/hvit utflod, så hadde jeg sex så kom den kraftige blødningen! Det skjedde flere ganger, så jeg måtte gå til legen. Hun henviste meg til GYN. for hun mente det var merkelig!

Anyway, folk reagerer forskjellig på medisen o.l, men jeg ville passet på å ikke ta pillene så tett etter hverandre!

Skrevet
Hei!

Jeg har også problemer med å glemme p-pillene! Tar valigvis på kvelden, men hvis jeg glemmer det så tar jeg dagen etter samme som deg, men jeg lar være å ta den på den kvelden og så ender jeg plutselig å ta pillene på morgenen i steden for. For man skal jo unngå å ta 2 tabletter innen 24?

Vet ikke om det skyldes at jeg tok pillene uregelmessig, men opplevde blødning jeg og! Kraftige blødninger! Og det rare er at den kom kun under sex, noen timer etter var jeg helt tørr/hvit utflod, så hadde jeg sex så kom den kraftige blødningen! Det skjedde flere ganger, så jeg måtte gå til legen. Hun henviste meg til GYN. for hun mente det var merkelig!

Anyway, folk reagerer forskjellig på medisen o.l, men jeg ville passet på å ikke ta pillene så tett etter hverandre!

:) kjedelige greier... men tror du det skader om jeg tar de hvite pillene fra i morgen av, da vil jo blødningen sansynligvis stoppe når jeg er ferdig med dem ? takk for et solid svar :D

Skrevet
:) kjedelige greier... men tror du det skader om jeg tar de hvite pillene fra i morgen av, da vil jo blødningen sansynligvis stoppe når jeg er ferdig med dem ? takk for et solid svar :D

Jeg kan desverre ikke svare 100% i og med jeg ikke har prøvd det bevisst:(

Har lest bruksanvisningen til og med, men fant ingenting ang. ditt spørsmål. Lykke til!

Skrevet

Dette har jeg også store problemer med, men jeg har ikke sukkerpiller på mine (microgynon) og jeg HATER !! blödningene, jeg blir rett og slett GAL ! noe tips for meg kanskje ?

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

hei :) grunnen til at jeg skriver her er at jeg ikke kan lage nytt emne enda..

og fordi jeg har et spørsmål.

Jeg har nå gått på p-piller i 2 uker, og har allerede gått opp 2 kilo. noe som skremmer meg vanvittig. Jeg trener 7-8 ganger i uka, og spiser relativt sunt..

Hva kan grunnen være? Jeg merker selv at jeg tenker på mat hele tiden, og spiser faktisk litt mer enn jeg pleide. men man bør jo ikke gå opp 2 kilo av å spise litt ekstra når man trener såpass mye.

jeg veier 55 kilo, (nå 57), og er 163 høy. jeg veier meg til samme tid på døgnet.

Skrevet

Om det ikke er vanlige variasjoner så vil jeg tro det er vann og økt apetitt. Nedsatt forbrenning vil ikke ha så mye å si på 2 uker.

Kutter du de ut har det sannsynligvis ikke gått verre enn at du sannsynligvis kjapt tilbake til normalen, eller du kan vente å se i de 3 månedene det er anbefalt for å se om det enten går over, eller du lærer å leve med det.

Skrevet

jeg går på loette å jeg har opplevd de samme. gikk opp i en fei ! kiloene sitter der enda :/

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

takk:)

tror jeg fortsetter litt til. har begynt å trene enda mer, så nå går det vel over.

men det er no dritt, blir liksom ekstra deppa når du ser at tallene øker:p, om du ikke blir deppa nok av ekstra hormoner.

Skrevet

jeg bruker loette.

Nå har jeg tatt alle de hvite tabelettene, men vanligvis når jeg skal ha mensen så slutter blødningen 1 eller 2 dager før jeg er ferdig med disse, nå er siste dagen jeg tar dem, men jeg blør like mye enda... kan det være jeg slutter å blø når jeg tar den vanlige p-pillen i morgen ? :kjefte: Nå er jeg så lei av mensen !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...