Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en vennine som påstår at de bruker kattekjøtt i kebaben, sæd i dressingen og at sæd er en delikatesse i Pakistan. Men det er vel ikke sant? Er det noen her som kan bekrefte om det faktisk er bare tull (eller om det var sant)?
The Kitten Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en vennine som påstår at de bruker kattekjøtt i kebaben, sæd i dressingen og at sæd er en delikatesse i Pakistan. Men det er vel ikke sant? Er det noen her som kan bekrefte om det faktisk er bare tull (eller om det var sant)? Nei, det er ikke sant.
Gjest underbro Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Som The Kitten sa: Det er ikke sant at det ikke er sant. Det er absolutt sant.
Gjest Bolledeig Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Tull og tøys ja :-D (dessuten er jo Kebab noe som spises ute, trenger man egentlig oppskriften?)
The Kitten Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Som The Kitten sa: Det er ikke sant at det ikke er sant. Det er absolutt sant. Det var ikke det jeg sa.
Gjest fever Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Vel... I Hokksund ble et gatekjøkken stengt for noen år siden fordi de fant sæd med 5 forskjellig dna (altså fra 5 ) i dressingen... Men jeg tror da at det hører til sjeldenhetene...
Brunhilde Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Vel... I Hokksund ble et gatekjøkken stengt for noen år siden fordi de fant sæd med 5 forskjellig dna (altså fra 5 ) i dressingen... Men jeg tror da at det hører til sjeldenhetene... Akkurat dette har jeg veldig vanskelig for å tro og ber deg dokumentere påstanden, hvis du kan det?
Gjest Elfrida Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Hvem er det som gidder å slakte katter, det kan da ikke være mye kjøtt på dem? Mye jobb og lite resultat, ikke noe å spare på det tror jeg. Og det med sæd i kebabsausen er en vandrehistorie, ingen har klart å dokumentere et eneste tilfelle.
Gjest Glør Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 I Hokksund ble et gatekjøkken stengt for noen år siden fordi de fant sæd med 5 forskjellig dna (altså fra 5 ) i dressingen... Og jeg har hørt akkurat samme historie om den kebabsjappa som lå på Stortorget i Oslo, med 5 forskjellige dna og det hele. Så jeg tror nok vi snakker om en vandrehistorie, siden inneholder alle de vanlige elementene. Den dukker opp med jevne mellomrom, men dreier seg om ulike steder, den spiller på frykt for det ukjente, og det er alltid noen som har hørt det fra noen som kjenner noen som kjente, men man får aldri navngitt førstehåndskilden.
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Og samme historien går i Trondheim. Bare bullshit.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Og samme historien går i Trondheim. Bare bullshit. Samme historien gikk om Furua kebab i Asker. Selvfølgelig også bare bullshit.
Gjest Bond Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Sæd.. hah, bare ekstra proteiner i sausen.. Jeg velger å ikke tenke på hva som kan være i maten min eller hvrodan den har blitt laget, ellers kunne jo jeg ikke spise noen ting. Man vet jo aldri hvilken kroppsdel noen har tørket og ikke vasket før man har formet brødet ditt og så videre.. Jada, skulle jo være hygienisk, men men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå