Gå til innhold

Til dere som slanker dere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå begynne å slanke meg men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Så til dere som slanker dere så håper jeg dere kan fylle ut disse(A):

Alder

Vekt

Høyde

Hva er målet:

Hva spiser du til:

Frokost:

Lunsj:

Middag:

Kvelds:

Eventuelt mellommåltid:

Trening

Antall dager i uken:

Hvor lenge på en dag:

Hva trener du:

Takk hvis dere svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trultemor_*

Jente 30 år med startvekt 70 kg. Er 1.70m og har tenkt å gå ned til 60 kg. Måltidene er som følger:

FROKOST: 2-3 knekkebrød med pålegg eller havregrøt

LUNSJ: Set samme som frokost, evnt salat.

MIDDAG: Går mye i fisk, kylling med grønnsaker. Er ikke noe særlig glad i ris/pasta, av og til litt potet.

KVELDS: Samme som frokost/lunsj.

M.MÅLTID: Grønnsaker, frukt og yoghurt, alt ettersom hvor sulten jeg er. Riskaker med pålegg eller knekkebrød.

Trening:

Trener hver dag, hvor 5-6 dager er på treningssenter. Varierer mellom spinning og sal-trening, og tar bestandig litt styrke på apparatene. Blir ca 1,5t hver dag, i tillegg til en times gåtur . 1-2 dager i uka jogger/går jeg turer på ca 2 timer. Har bestandug trena mye og digger det!! Gått ned 1,3 kg den første uka. Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 27

Vekt: 74

Høyde: 167 cm

Hva er målet: Tja, 71? Tenker ikke så mye vekt, mer målebånd og foto. Da jeg veide 66 var jeg ganske slank med muskler. Så særlig lavere enn 68 er det ikke realistisk for meg å krype.

Hva spiser du til:

Frokost: STOR bolle havregryn med skummetmelk og rosiner. Er sulten om morgenen, ser på det som et bra tegn.

Lunsj: Knekkebrød med pålegg, evt en grov baguette eller salat om jeg er sulten. Det skjer ofte dagene etter at jeg har trent hardt, da trenger jeg mer påfyll.

Middag: Prøver å spise mest mulig grønt. Minimum 1-2 grønnsaker til middagen. Og så, gjerne kylling, villris, egg, fisk. Men det blir også spaghetti, pølser og karbonader innimellom. Noen dager har jeg det travelt, andre dager er jeg blakk.

Kvelds: Cottage cheese/ frukt/ syltetøy/ rosiner/ mandler i ulike kombinasjoner, evt knekkebrød med pålegg om jeg spiste tidlig middag.

Eventuelt mellommåltid: Frukt, mandler. Spesielt mye frukt på jobb.

Må legge til at jeg prøve å unngå alkohol, hvertfall redusere det til 1 dag i uken. Jeg elsker øl og drinker, men blir så feit av det...

Trening

Antall dager i uken: 2-3

Hvor lenge på en dag: Helst 90 min. Minimum 60.

Hva trener du: Aerobic/ step/ dans/ kondisjon, og styrke, både med og uten vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...