Gå til innhold

Hvordan dresser dere opp mannen deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Smoking?

Dress?

Sort?

Grå?

Hvit?

Sløyfe?

Slips?

Flosshatt...?

Vest?

Interessant å høre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann skal ha mørkegrå/ gråsvart sjakett, med gullfarget vest. Og så den der sløyfen i halsen. Den var fin altså!!Han var så utrolig flott da han var å prøvde!! ( det var ikke planlagt at jeg skulle se klærne hans men så ba han meg bli med...)1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-13 21:34 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Han dresser seg opp selv, jeg aner ikke hva han velger. Han blir uansett sikkert kjempefin.

Pia

Skrevet

Jeg skal samarbeide med min mann om bekledning. Det er ikke nødvendigvis jeg som skal "dresse han opp" - så bestemmende er ikke jeg... MEN jeg vil jo at vi skal stå i stil!! Blir litt dumt hvis vi ser ut som vi kommer fra ulike planeter. Her må alt stemme: kjole, slør, bukett, dress, frisyre...!!!!!

Gjest KristinK
Skrevet

Han klarer fint å dresse seg opp selv og det var han som bestemte antrekket selv, men de i butikken rådet ham til å velge kjole og hvitt da det står til kjolen min. Han ble kjempefin og jeg gleder meg til å se ham igjen i det antrekket på dagen vår!12

Skrevet

Jeg aner ikke hva min kjære skal ha på seg enda.. Han blir sikkert flott uansett hva han velger. (For dette er helt og holdent opp til ham)12

Skrevet

Litt på siden kanskje, men et lite tips til de karene som har tenkt å ha flosshatt. Javisst er det stilig men husk på en ting. Hatten gjør at man får mye skygge i ansiktet så mange bilder kan bli veldig misslykkede. Da min tremenning giftet seg for noen år var de for sent ute med å bestille tid hos fotograf så det fikk de ikke. De satset på at det er jo så mange som tar bilder i bryllup så det ble vel noen fine som de kunne forstørre eller lage takkekort av. Joda, det ble tatt masse bilder ute på kirketrappa men brudgommens ansikt vises ikke på noen. TRIST for dem å ikke ha ett eneste fint bilde.

Skrevet

Min kjære trenger ikke dresses opp, han klarte utmerket å finne antrekket sitt selv. icon_smile.gif

Han (og hans forlover) skal ha sjakett, dog uten flosshatt. Det hadde han litt lyst til, men følte ikke at han kledde det når han prøvde.

Jeg har IKKE sett antrekket hans, men fått det beskrevet. Han blir sikkert kjempestilig!

Skrevet

Hei icon_biggrin.gif

Min forlovede har kjøpt seg Sjakett, og gjett om han var kjekk! Grå stripet bukse, sort jakke, grå vest... kjempestilig. Gleder meg til å se han i kika icon_smile.gif

12

Skrevet

Min kommende mann har kjøpt svart smoking med svart sløyfe og svart mavebelte. Hvit skjorte og lakksko.

Skrevet

Jeg vil heller ikke dresse opp min tilkommende. Ser at det er flere her som har reagert på uttrykket "dresse opp". Det gjorde jeg også. Det er voksne gutter/menn vi snakker om her er det ikke? Har stor tro på at de klarer det helt fint alene! Hvorfor skal vi se antrekket til våre tilkommende da? De fleste skal jo ikke få se våres...

Gjest Anonymous
Skrevet

ops!

Utrykket "dresse opp" var virkelig ment humoristisk! Beklager hvis det ble tatt opp galt. Min mann skal selvfølgelig dresse seg selv opp, han og.

Omformulering: HVA SKAL BRUDGOMMEN HA PÅ SEG?

Bedre nå...icon_smile.gif?

Gjest Anonymous
Skrevet

Syntes ikke dette var noe å henge seg opp i icon_smile.gif Min dresser seg opp selv da. Jeg har ikke bestemt noe der, men jeg vet at han skal ha på seg smoking. Han kjøpte en ny en.

5 dager igjen......12

Skrevet

Jeg har dresset mannen min opp i sjakett.

Litt annerledes enn det vi først hadde tenkt, men jeg tror det blir veldig bra. 12

Skrevet

Hei!

Min kjære skal ha bunad fra Numedal. Den er kjempefin! Gleder meg til å se ham i den icon_smile.gif

Spoon

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Min tilkomne har valgt å gifte seg i Hærens gallauniform.(maken til den HKH Haakon Magnus giftet seg i, men med blå striper) Han er jo bare helt til å spise opp i denne, så jeg ble veldig glad for dette valget. Prøver å få leid sabel men dette er ikke lett, så er det noen som veit om noen som leier ut, send meg en privat melding!!!!

Skrevet

Min kommende dresser også seg selv opp, men ville ha meg med for meninger icon_smile.gif Vi falt for den samme bekledningen. Dressen har lang jakke og er HVIT (ikke kritthvit altså), skjorten er litt offwhite og sløyfen (sånn som ser ut som blanding av tørkle og bredt slips altså ikke tversover`n) er i nesten samme farge som min kjole. Kjolen min er ikke helt hvit så de passer kjempebra sammen. Jeg valgte kjole etter hans dressvalg. Han har ikke sett kjolen.

Forøvrig fikk vi en annen god idè. Min forlover er kortvokst og fikk derfor sydd inn sin kjole her og der hvor det ble en del stoff til overs. Det skal vi lage slips til hans forlover av icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...