Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei igjen! SiliConrad, det er nok ikke bladene som får oss til å ta silikon. De fleste av oss gjør det for OSS SELV. Nei, det gjør deg kanskje ikke perfekt og lykkelig, men for oss som har slitt med lav selvtillit og følt oss unormale kan det hjelpe mer enn du tror. Jeg er selv storfornøyd med mine egne, nye pupper(som ikke er noe glamourmodellpupper, men helt normale og passer kroppen min)! Jeg føler meg endelig avslappet ovenfor kjærsten min (etter 8 år) og kan dusje på trening uten å føle meg stygg. Til deg som skal operere i morgen, lykke til! Jeg var supernervøs, men det var bortkastet tid- de tar så godt vare på deg, og tenk, snart har du puppene du alltid har ønsket deg Og så lurer jeg på en ting- dere som har tatt silikon, hvor mange forteller dere det til? Jeg har fortalt det til familien og nærmeste venninner. Men merker allerede at venninnene mine "glemmer seg" og "plumper" ut om det ved "en feil" til andre. Skjønner at det kommer til å spre seg, og at folk kan se forskjell, men orker ikke å være "hun med silikonpuppene". Folk har så sterke meninger om det og orker ikke å snake med alle om det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå