Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glassbodet mitt er knust - egentlig ingen krise siden jeg var møkk lei hele bordet, men nå må jeg altså ha en erstatning på rappen.

Skal ikke kjøpe ny sofa akkurat nå, men om ca 2-3 år tipper jeg at vi skal ha ny, derfor vil jeg ikke kjøpe et kostbart bord nå, ønsker å stå fritt når jeg skal bytte sofa.

Fretex er ikke aktuelt, jeg vil ha moderne stil. (har en lett blanding av nytt og gammelt her hjemme, men må passe på så det ikke blir for mye gammelt).

Ønske: Hvitt bord, gjerne med litt detaljer i stål (eller aller helst krom). Har tittet på Ikea på nett, de har jo endel til rundt tusenlappen, men hvordan er kvaliteten på disse? Ser de billig og kjip ut i virkeligheten?

Andre steder det kan være lurt å ta en titt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ser ok ut, men er kanskje litt lavt.

Dette har ok fasong og høyde, men ser litt "kjipt og billig" ut.

Skrevet

Det beste er jo å ta turen til Ikea og se bordene utstillt, hvis du har muligheten til det :)

Vi har salongbord fra Ikea, vi har dette (bare i en annen farge), har ikke hatt det lengre enn et par mnd, men er veldig fornøyd med det. Skulle det bli skadet er det jo såpass billig at det kan byttes ut.. Men som sagt, anbefaler deg å ta turen til Ikea hvis du har mulighet, da får du antagligvis sett det live og kan bestemme deg for hvilket du liker best :)

Skrevet

Takk Ambriel. :)

Joda, vi skal ut og se etter bord "live". Lack-bordene er jo Ikea-klassikere, kanskje litt for Ikea-klassiker...

Jeg liker vanligvis å bruke tid på å kjøpe møbler, er opptatt av interiør og vet vanligvis hva jeg vil ha. Men nå må vi altså foreta et hastekjøp derfor er jeg litt i villrede.

Skrevet

Vi kjøpte salongbord på finn.no med stort hell. Bordet var av samme type som vi hadde sett på i butikkene, der kostet det ca 1500 kroner. Det vi kjøpte brukt kostet 300 kr. Bordet var i helt fin stand. Kun hvis du sette på flombelysning og studerer bordet ned til den minste detalj kan du se at det er brukt. (Ørsmå riper f.eks.)

Skrevet
Vi kjøpte salongbord på finn.no med stort hell. Bordet var av samme type som vi hadde sett på i butikkene, der kostet det ca 1500 kroner. Det vi kjøpte brukt kostet 300 kr. Bordet var i helt fin stand. Kun hvis du sette på flombelysning og studerer bordet ned til den minste detalj kan du se at det er brukt. (Ørsmå riper f.eks.)

Finn kan være helt genialt, problemet er at det haster litt og akkurat nå er det ikke noe som frister på Finn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...